• De stelling van vandaag luidt:
    De doodstraf moet ingevoerd worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Tegen.

    Niemand verdient om zo te sterven.


    Let's do this poo

    BillSTAR schreef:
    Tegen.

    Niemand verdient om zo te sterven.


    Music is my fxcking drug. ♫

    ik vind van wel!
    Like , kim de gelder? Hij heeft 2 baby's en 2 vrouwen hun leven afgenomen , heeft aantal baby's trauma's aangedaan ;$ Hij is een fuckin' babymoordenaar die zichzelf Satan van de aarde vind! van niets spijt heeft ;$


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    tegen
    die mensen vermoorden andere wel dan. maar stop ze dan in de jail . Dat is al erg genoeg voor ze .
    als je de doodstraf geeft dan ben je eigelijk zelf al de moordenaar


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    zou ik niet invoeren.
    ik zou ze juist een zwaar leven geven.
    van die klusjes geven ofzo ;P

    Tegen!!!!


    So far away..

    voor& tegen


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    NEE!

    1. De moordenaars weten niet half hoeveel pijn ze er anderen mee doen zo als famillie.
    2. Het zijn dan zelf moordenaars.
    3. als iemand onschuldig word vermoord is dat echt lullig.

    En nog een hele boel. Ben nog wel een tijdje bezig dan denk ik.

    Een levenslange gevangenisstraf vind ik gewoon het meest op z'n plaats.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    I agree. Laat ze even vertoeven in de cel en dan de dood in. Muhahaha.

    En wat zitten jullie nu eigenlijk te zeggen van dat in het gevang zitten al erg genoeg is voor hen. Een gevang is gewoonweg een hotel. In België dan toch. Je word er bedient. Je krijgt mooi en veel eten, enzo. En je moet er niet eens voor betalen. En als je geluk hebt word je de gevangenis niet eens ingeflikkerd omdat die te vol zit. Nah.

    Twijfel.

    Tja iedereen wil blijven leven geef hem of haar dan levenslang. Maar het ligt er ook aan wat voorn misdrijf hij of zij heeft misdaan of gepleegt hoe je het ook wil verwoorden


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    I'm not sure..


    No growth of the heart is ever a waste

    xRapunzel schreef:
    En wat zitten jullie nu eigenlijk te zeggen van dat in het gevang zitten al erg genoeg is voor hen. Een gevang is gewoonweg een hotel. In België dan toch. Je word er bedient. Je krijgt mooi en veel eten, enzo. En je moet er niet eens voor betalen. En als je geluk hebt word je de gevangenis niet eens ingeflikkerd omdat die te vol zit. Nah.

    Dat is zo, in Nederland zeggen ze dat als ze mensen hun vrijheid ontnemen dat die maatregel wel erg genoeg is maar ik ben het ermee eens dat het wel met wat minder luxe mag. Soms plegen mensen zelfs misdrijven om gevangen genomen te worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    persoooonlijk (nerd) vind ik de levenslang gevangenisstraf even erg. dan zit je de heletijd maar in de gevangenis. maar ik ben tegen de doodstraf :] om eigen gevaar te verkomen [grapje]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja.

    Als iemand iets ergs, maar dan ook iets HEEL ergs gedaan heeft. Vind ik toch dat die gene niet meer mag blijven leven:(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.