• De stelling van vandaag luidt:
    De doodstraf moet ingevoerd worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    TrustMyWay schreef:
    Nee, je moet je niet verlagen naar het niveau van iemand die zoiets doet. Zowiezow is het geen straf op een bepaalde manier, eenmaal dood kan diegene niet meer nadenken over wat hij heeft aangericht. Liever dat hij de rest van zijn leven in de gevangenis een rot tijd heeft.

    Exodus 21
    Wetten over doodslag
    12

    Wie iemand slaat, dat hij sterft, die zal zekerlijk gedood worden.
    13

    Doch die hem niet nagesteld heeft, maar God heeft hem zijn hand doen ontmoeten, zo zal Ik u een plaats bestellen, waar hij henen vliede.
    14
    Maar indien iemand tegen zijn naaste moedwillig gehandeld heeft, om hem met list te doden, zo zult gij denzelven van voor Mijn altaar nemen, dat hij sterve.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Adored schreef:
    trouwens, opgeruimd staat netjes :Y)


    Mwuahahaha. Ge-wel-dig!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee levenslang opsluiten in een hokje van 1 vierkante meter :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Adored schreef:
    (...)
    Dat doet me denken aan dat ogeluk dat aglopen week in luxeburg is gebeurd. Ze gingen op vakantie, en de band ging lek. Ze reden op de vluchtstrook, en de kinderen moesten achter de vangril gaan staan. Vader en moeder ging band verwisselen, en nu? moeder is dood, vader levendbedreigen gewond, kinderen hebben niks, behalve een "leuke" vakantie gehad & gezien hoe hun moeder en vader zijn aangereden, en moeder is dood gegaan. En dat allemaal door een dronke automobilist, en hij? hij heeft geen ene schram.
    Hij hoort dood te zijn. Ik hoop dat hij wegrot.
    Sorry maar omdat soort dingen kan ik me echt boos maken, wat drank wel niet met doet? Hoe mogool kan je zijn om in de auto te stappen als je dronken ben?


    jah dat vind ik dus ook!


    /

    Luminosity schreef:
    Ja.
    Stel, een krankzinnige moordenaar, pedo en verkrachter heeft levenslang.
    Hij moord daar alle gevangenen uit.
    Hij heeft in zijn vrije tijd bijna een heel dorp verkracht.
    Een psychiatrische instelling heeft geen zin enzo.
    Ik vind dat ze de ergste toch wel de doodstraf mogen geven, dude. oO

    ik heb gehoord weet niet of het ook echt zo is dat levenslanghier bijna nooit gebeurt in nederland ze kunnen het wel zeggen maar de meeste gaan veel eerder weg wegens ''goed gedrag'' ofzo maar dat weet ik neit 100% zeker


    /

    ik vind de doodstraf een veeeeel te lichte straf. Stel een terrorist heeft tientallen scholen opgeblazen, dan zou hij gewoon opgesloten moeten worden in een donkere kelder of weet ik veel wat, leiden is veel erger dan de doodstraf,,

    Ik vind dat je nooit iemand zijn leven af mag pakken. Wat diegene ook gedaan heeft.

    Als iemand weet ik veel wat doet, en hij krijgt de doodstraf, dan is hij er meteen vanaf.
    Als hij/zij in de gevangenis komt, kan het zijn dat diegene spijt krijgt. Zo krijgt hij ook straf voor wat hij.zij gedaan heeft.

    En ik snap niks van wat ik heb geschreven, maar zo denk ik erover XD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ik ben tegen straks ben je onschuldid en dan ben je dood en heb nog wel meer reden maar die zeg ik nu nie :)

    JA moeten we doen!
    Als we de hele wereldbevolking in no time uitgeroeid willen hebben..
    Hoezo, vicieuze cirkel?


    I clicked my heels and wished for you.

    ShesGotStyle schreef:
    Ligt er aan waar voor =]


    x

    Ik vind wel dat de doodstraf opnieuw ingevoerd mag worden. Maar niet zomaar op iedereen wat iets verkeerd doe.
    Ik denk dan wel bijvoorbeeld aan Marc Dutroux die al die meisjes verkracht en vermoord heeft, zo iemand verdiend het niet om te leven, nadat hij zoveel meisjes het leven heeft afgenomen.

    Attached schreef:
    Nee.
    Niemand heeft het recht om van iemand anders het leven weg te nemen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ligt eraan wat diegene heeft gedaan, als je 1 persoon hbt vermoord/verkracht weet ik het al niet wat, dan zeg ik gewoon gevangnisstraf. Maar als hij meerdere personen heeft vermoord dan zeg ik ja. Men moeder zegt altijd over verkrachters;
    'Hak zijn pik er maar af.'


    PINKPOP WAS SUPER=D

    MakeDamnSure schreef:
    Ligt eraan wat diegene heeft gedaan, als je 1 persoon hbt vermoord/verkracht weet ik het al niet wat, dan zeg ik gewoon gevangnisstraf. Maar als hij meerdere personen heeft vermoord dan zeg ik ja. Men moeder zegt altijd over verkrachters;
    'Hak zijn pik er maar af.'


    mijn moeder zegt dat ook altijd xD, ik ben wel voor het invoeren van de doodstraf, kan die vermoorder niemand meer iets aandoen.

    Nee, echt niet! Laten we het dan gewoon houden bij levenslang zitten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.