• De stelling van vandaag luidt:
    De doodstraf moet ingevoerd worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    JA!.

    Maar dan wel egt bij HELE erge zaken.

    ;)


    Sometimes it's best not to care.

    Neen. Om verschillende redenen.
    1) De doodstraf is de korte pijn en sommige mensen verdienen een leven lang afzien.
    2) Psychopaten en seriemoordenaars kunnen worden getest, en deze onderzoeken zijn van vitaal belang voor de recherche van nieuwe moordzaken, profielen van moordenaars, onderzoek naar hun manier van handelen... dat zijn allemaal zaken die meespelen in het opsporen van andere moordenaars, dus in die zin leveren die mensen nog een bepaald nut op.
    3) Iemand die na het plegen van één of meerdere moorden ontoerekeningsvatbaar is verklaard laten executeren, is immoreel. Ik zeg zeker niet dat ze moeten worden vrijgesproken, integendeel. Maar dat soort mensen horen thuis in instellingen en moeten worden onderzocht, om uit te vinden waarom ze die feiten gepleegd hebben, zodat een herhaling van dergelijke drama's vermeden kan worden.
    4) In West-Europa is die kans misschien kleiner, maar zeker in corrupte landen moet de doodstraf worden afgeschaft. Waarom? Omdat er misbruik van wordt gemaakt om 'staatsgevaarlijke individuen op te ruimen'.
    5) Mensenrechten! Recht op leven, recht op een eerlijk proces, verbod op martelen! We leven niet meer in de middeleeuwen, mensen!!


    oh pleasure, for the wicked & loved.

    Tegen en ergens ook voor...


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Valt te zien waarvoor. Mensen die anderen jaren lang misbruikt hebben, zouden wél de doodstraf moeten krijgen, vind ik dan..


    -

    Niet dus! Levenslang is erger! Als ge dood zijt dan zijde maar dood éé. O.O Marteling voor 't leven zou wel grappig zijn. x'] Maar mag/kan natuurlijk nii.


    If music be the food of love, play on!

    Whoho. ik dacht het niet. Ok. er zijn wel mensen die dingen doen die niet te aanvaarden zijn. Maar daarom de doodstraf? Er is ook nogaltijd zoiets als de mensenrechten. ;o


    It even took me by surprise

    Ik ben voor voor de doodstraf ^^


    I build a house for your bones!

    Ligt eraan wat diegene gedaan heeft enzo


    I don't need words to feel those lips.

    Neen, stel nu dat de persoon die verdacht word, schuldig is, is die persoon zijn leven ook afgenomen. Ze zouden beter voor de moordenaars veel langere celstraffen moeten geven. Dat is zwaarder dan de dood.


    You'll never dream alone. <3

    Nee, ik vindt da die persoon moeten boeten voor wat hij gedaan heeft.
    Dus niet laten sterven.


    Your Butt is Mine!

    Voor.
    In afrika gaan onschuldige mensen dood aan honger, gaan wij die facking criminelen hun hele leven een beetje onderhouden in de bak van belasting geld. Gebruik dat toch voor iets nuttigs.
    De gasten zijn de schaduw nog niet waard, gewoon weg ermee.
    [/heel hard daarin]


    Mew <3

    Ja


    never say goodbye.

    Ja. :Y)

    Tegen.
    Jha, oké. Als iemand iemand anders zómaar heeft vermoord dan denkt bijna heel de wereld: Waarom is de doodstraf hier niet meer? Dan heb ik iets van: We zullen ook zo denken als jij ziek bent in je hoofd en zoiets doet. Hallooo? Heeft er iemand ooit jullie geleerd dat die mensen die anderen vermoorden ziek zijn in hun hoofd en dat zéker niet zomaar voor de lol doen? Iedereen heeft het recht om te leven en ik vind niet dat iemand anders over jóù leven kan beslissen. Zélfs als je zoiets doet heeft niemand anders daarover te beslissen, punt.

    Jah, voor