• De stelling van vandaag luidt:
    Criminele allochtonen zouden het land uitgezet moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Een allochtoon is hier niet geboren. Zolang je hier niet sinds je jeugd woont, en je hier komt omdat je het hier beter hebt, vind ik dat je je gewoon aan onze regels moet houden.
    En Nederlanders hoeven niet hetzelfde berecht te worden vind ik, want ze hebben een Nederlands paspoort en zijn dus niet te gast.

    Als jij gasten hebt en die gedragen zich niet, zetje ze toch ook buiten? En als je eigen kind zich niet gedraagt schop je die toch ook je huis niet uit?

    Aurea schreef:
    Een allochtoon is hier niet geboren. Zolang je hier niet sinds je jeugd woont, en je hier komt omdat je het hier beter hebt, vind ik dat je je gewoon aan onze regels moet houden.
    En Nederlanders hoeven niet hetzelfde berecht te worden vind ik, want ze hebben een Nederlands paspoort en zijn dus niet te gast.

    Als jij gasten hebt en die gedragen zich niet, zetje ze toch ook buiten? En als je eigen kind zich niet gedraagt schop je die toch ook je huis niet uit?


    Een allochtoon is iemand met één of meer buitenlandse ouders. Een allochtoon kan prima in Nederland geboren zijn en is het geen """gast"""


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Een allochtoon is iemand met één of meer buitenlandse ouders. Een allochtoon kan prima in Nederland geboren zijn en is het geen """gast"""

    Dan heb ik dat niet gezegd :$
    Ik noem het wel gewoon 'buitenlanders', al heb ik een hekel aan dat woord.
    NEE, allochtonen hoeven niet weg indien ze in Nederland geboren zijn, een Nederlands paspoort hebben of er sinds hun jeugd hebben gewoond. Wel als ze er als volwassenen heen zijn verhuisd en vervolgens heibel gaan schoppen.

    Oneens. De criminelen (of ze nou Nederlands zijn of niet) moeten de bak in. Waarom het land uit als je de criminelen moet bestraffen en de bak in moet gooien? Logica is ver te zoeken. En als ze dan volgens de wet naar een gevangenis in het buitenland moeten gaan, dan ja, moeten ze het land uit.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 14:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.