• De stelling van vandaag luidt:
    Criminele allochtonen zouden het land uitgezet moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Emotionless schreef:
    (...)JA, vind ik ook. Die zou ook de doodstraf moeten hebben. Ze zeuren hier wel 'we zouden de doodstraf krijgen in ons land'.. Welk land komen ze dan dat ze daar bang voor zijn?

    129 landen kennen geen doodstraf... (baby)


    Dan zou de rechter die zegt dat de verdachte de doodstraf moet krijgen ook de doodstraf moeten krijgen omdat hij dan ook een moord op zijn geweten heeft, en dan is het land snel leeg.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    (...)

    Dan zou de rechter die zegt dat de verdachte de doodstraf moet krijgen ook de doodstraf moeten krijgen omdat hij dan ook een moord op zijn geweten heeft, en dan is het land snel leeg.
    Dat slaat nergens op.. Die man heeft iemand vermoord... Hij word vermoord als straf.. Degene die hem vermoord heeft hem vermoord met toestemming van de regering =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Dat slaat nergens op.. Die man heeft iemand vermoord... Hij word vermoord als straf.. Degene die hem vermoord heeft hem vermoord met toestemming van de regering =)

    dan kan de hele regering dus vermoord worden:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Attached schreef:
    Ehm, twijfel.

    Hmm, nee. Geen twijfel meer? :'D
    Ik vind dat mensen die een Nederlands paspoort hebben, níet het land uit moeten, ookal zijn ze crimineel. Die moest er gewoon niet uit gegoocheld worden.
    Maar mensen die hier zijn met een verblijfsvergunning zouden dan wél het land uitgezet moeten worden.
    Ik denk dat dat logisch is?


    ok

    Emotionless schreef:
    (...)Lilgoofy verdedigt de criminele allochtonen... Ik heb het over de criminele allochtonen....


    Ja en ik heb het niet over wat LilGoofy heeft; ik stel een vraag, kun je die niet gewoon beantwoorden?
    Wat is het verschil? Waar heb ik het dan over? Nederlanders?


    -

    Wat ik vind?
    Ik ben ertegen. Waarom? Want Autochtonen flikken ook het een en ander en dat wordt ook in sommige gevallen nieteens strafbaar gemaakt.
    Bovendien zijn de Allochtonen wél de mensen die alle vuile klusjes opgelost hebben, en óók deel uit maken van Nederland!
    En als 1 iemand van Allochtone afkomst iets uithaalt, wordt gelijk de hele Allochtone bevolking daarop neergekeken. Waarom? Daar zou ik nu wel eens een goede reden voor willen hebben. Als een Autochtoon iets uithaalt wordt toch ook niet de -inditgeval- Nederlandse bevolking daarop nagekeken? Dan wordt het ook over het hoofd gezien!
    Zij behandelen de Nederlanders ook met respect en er zijn zat Nederlanders die dat ook doen, met een paar uitzonderingen van beide kanten.
    Maar toch.. Ookal zijn ze Crimineel en ze maken deel uit van Nederland, dan kan je ze niet het land uitzetten omdat ze toevallig als Crimineel worden gezien, of dat eventueel zijn. Dat is een verhouding die nergens op slaat. Daar zijn gevangenissen voor.


    -

    Mesmerized schreef:
    Wat ik vind?
    Ik ben ertegen. Waarom? Want Autochtonen flikken ook het een en ander en dat wordt ook in sommige gevallen nieteens strafbaar gemaakt.
    Bovendien zijn de Allochtonen wél de mensen die alle vuile klusjes opgelost hebben, en óók deel uit maken van Nederland!
    En als 1 iemand van Allochtone afkomst iets uithaalt, wordt gelijk de hele Allochtone bevolking daarop neergekeken. Waarom? Daar zou ik nu wel eens een goede reden voor willen hebben. Als een Autochtoon iets uithaalt wordt toch ook niet de -inditgeval- Nederlandse bevolking daarop nagekeken? Dan wordt het ook over het hoofd gezien!
    Zij behandelen de Nederlanders ook met respect en er zijn zat Nederlanders die dat ook doen, met een paar uitzonderingen van beide kanten.
    Maar toch.. Ookal zijn ze Crimineel en ze maken deel uit van Nederland, dan kan je ze niet het land uitzetten omdat ze toevallig als Crimineel worden gezien, of dat eventueel zijn. Dat is een verhouding die nergens op slaat. Daar zijn gevangenissen voor.

    _O_

    Alleen Criminelen, & dan neit alleen maar buitenlanders. :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    jah. in hun land kunnen ze beter hun straf uitzetten dan hier.

    Emotionless schreef:
    (...)Kan je niet normaal praten? Wat is er racistisch aan om tegen Criminele Allochtonen te zijn? Mag ik niet trots zijn op Mijn land?



    Luister, elke topic die over buitenlanders gaat, reageer jij altijd heel racistisch. En ik kan normaal praten maar niet tegne jou :D

    Ik heb mijn mening inmiddels bed8.

    Nee.

    Er zijn genoeg criminele NLers. Wel opsluiten en een gepaste straf bedenken.

    Iedereen lult wel: Ach die marrokanen, ach die turken, met hun criminele trekjes: NLers kunnen net zo erg zijn.

    Dat is de reden dat ik extreem anti Geert Wilders ben.

    Echt de ergere dingen zo als iemand doodsteken... Levenslange straf. Geld zowel voor NLer als B.lander.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    weetje wat mij zo irriteert, als een Allochtoon iets doet wat echt niet mag, dan wordt er jaren over gepraat maar als een Nederlander iets doet wat echt niet mag dan wordt er maar 2 dagen over gepraat en dan niet meer. dat vind ik zo dom, en weetje Criminiele zijn ook maar gewoon mensen als ons, alleen dan Mensen die dingen stelen, dus ik vind dat iedereen. ik vind dat iedereen elkaar moet accepteren, maakt niks uit of je een Buitenlander bent, of een Crimineel of een racist] noem maar op. accepteer gewoon iedereen want ze zijn allemaal zoals ons

    @iedereen hierboven:
    Maar, zoals ik al eerder zei, ze komen hier heen omdat ze het hier beter hebben- niet eens vanwege problemen in eigen land, de enige écht geldige reden om naar NL te komen. Nu hebben ze een plek in NL gekregen, dan moeten ze zich naar behoren gedragen. Ze zijn ten slotte te gast hier. Niet dat ik zeg dat wij daar boven staan, maar op gelijke voet. Ze horen zich dus NORMAAL te gedragen, en dát is iets wat driekwart van de allochtonen niet kan. Je komt hier om het beter te hebben, niet om herrie te schoppen. Daarom mogen voor mijn part alle criminele allochtonen (de rest dus niet) het land worden uitgezet.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Mesmerized schreef:
    Wat ik vind?
    Ik ben ertegen. Waarom? Want Autochtonen flikken ook het een en ander en dat wordt ook in sommige gevallen nieteens strafbaar gemaakt.
    Bovendien zijn de Allochtonen wél de mensen die alle vuile klusjes opgelost hebben, en óók deel uit maken van Nederland!
    En als 1 iemand van Allochtone afkomst iets uithaalt, wordt gelijk de hele Allochtone bevolking daarop neergekeken. Waarom? Daar zou ik nu wel eens een goede reden voor willen hebben. Als een Autochtoon iets uithaalt wordt toch ook niet de -inditgeval- Nederlandse bevolking daarop nagekeken? Dan wordt het ook over het hoofd gezien!
    Zij behandelen de Nederlanders ook met respect en er zijn zat Nederlanders die dat ook doen, met een paar uitzonderingen van beide kanten.
    Maar toch.. Ookal zijn ze Crimineel en ze maken deel uit van Nederland, dan kan je ze niet het land uitzetten omdat ze toevallig als Crimineel worden gezien, of dat eventueel zijn. Dat is een verhouding die nergens op slaat. Daar zijn gevangenissen voor.

    Wat snap je niet aan het woord 'Nederlander' en Allochtoon..?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Kijk, als een 'Buitenlander' iets verkeerd doet in Nederland moet hij in Nederland berecht worden maar in zijn land de straf uitzitten...
    Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen?
    Het is toch meer dan logisch?
    Je mag al blij zijn dat Nederland buitenlanders binnen laat... Als je iemand zoals Geert Wilders had was je er niet eens ingekomen =)
    Dus nu je basis rechten hebt ga je steeds meer eisen , dit is zeer onbeleefd..


    Niet geschoten is altijd mis..