• De stelling van vandaag luidt:
    Criminele allochtonen zouden het land uitgezet moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    GU schreef:
    (...)

    Crimineel is crimineel, dan dondert het toch niet of je alloch- of autochtoon bent?
    Het maakt wel uit. Daardoor raken onze gevangenissen overbevolkt.. Omdat we daar niet op zijn berekend op mensen die uit het buitenland naar hier komen en misdaden plegen..


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)
    Heel erg veel.. Het is toch jou land niet? Je bent er te gast.. Het is onaardig om van de gastvrijheid van iemand misbruik te maken.. Als jij Duits was geweest, en jij pleegt hier een misdaad vind ik dat je in Nederland berecht moet worden maar de straf in een Duitse gevangenis moet uitzitten.

    Ok, en stel dat ik uit een ander land kom? Dan moet ik in Nederland drie jaar de cel in, en in een ander land krijg ik de doodstraf voor dezelfde daad.
    Want ze gaan daar heus niet zitten van 'een nederlandse rechter zecht dat we hem drie jaar gevangen moeten houden, laten we dat maar doen'
    Dan wordt ie op z'n minst mishandeld, en misschien alsnog wel vermoord:O

    Dat is wreed:@


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    LilGoofy schreef:
    (...)


    Jaa,, ik heb teminsten broeders en jij niet, shut up gewoon,
    We weten nu echt wel dat je een racist bent hoor.
    oeff stil is gewoon
    Kan je niet normaal praten? Wat is er racistisch aan om tegen Criminele Allochtonen te zijn? Mag ik niet trots zijn op Mijn land?


    Niet geschoten is altijd mis..

    GU schreef:
    (...)
    Ok, en stel dat ik uit een ander land kom? Dan moet ik in Nederland drie jaar de cel in, en in een ander land krijg ik de doodstraf voor dezelfde daad.
    Want ze gaan daar heus niet zitten van 'een nederlandse rechter zecht dat we hem drie jaar gevangen moeten houden, laten we dat maar doen'
    Dan wordt ie op z'n minst mishandeld, en misschien alsnog wel vermoord:O

    Dat is wreed:@
    Stel je dan voor, Wat als je die misdaad in dat land had gepleegt? waar je geboren bent?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...) Het maakt wel uit. Daardoor raken onze gevangenissen overbevolkt.. Omdat we daar niet op zijn berekend op mensen die uit het buitenland naar hier komen en misdaden plegen..


    Dan bouw je er een gevangenis bij, minstens even duur als mensen beveiligd naar -volgens jou- hun eigen land terug brengen.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Emotionless schreef:
    (...)Kan je niet normaal praten? Wat is er racistisch aan om tegen Criminele Allochtonen te zijn? Mag ik niet trots zijn op Mijn land?

    Ik hoorde trouwens dat jij ook niet meer in je geboorteland woont(nerd)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    (...)

    Dan bouw je er een gevangenis bij, minstens even duur als mensen beveiligd naar -volgens jou- hun eigen land terug brengen.
    Nee, dat is niet duurder...


    Niet geschoten is altijd mis..

    GU schreef:
    (...)
    Ik hoorde trouwens dat jij ook niet meer in je geboorteland woont(nerd)
    Jawel, ik woon in Nederland ;) (ben er geboren)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Stel je dan voor, Wat als je die misdaad in dat land had gepleegt? waar je geboren bent?

    dus dan maakt het niet uit dat hij wordt vermoord?
    Een Nederlander mag iemand vermoorden voor een paar jaar cel, en een allochtoon moet ervoor de doodstraf krijgen?!
    OMG, jij spoort niet


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    (...)
    dus dan maakt het niet uit dat hij wordt vermoord?
    Een Nederlander mag iemand vermoorden voor een paar jaar cel, en een allochtoon moet ervoor de doodstraf krijgen?!
    OMG, jij spoort niet
    Nee, ik ben voor de doodstraf ;)
    Oog om oog, Tand om tand.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)

    ik ben er ook voor, maar dan vind ik wel dat iedereen het moet krijgen. Ook volbloed Nederlanders. Als je een moord pleegt, vind ik dat bij jou ook de kop eraf mag. Zoals die man in apeldoorn, die loopt naar 10 jaar weer op vrije voeten, omdat hij goed gedrag heeft in de bak. Zo'n man verdient gewoon de doodsstraf.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Soulmate schreef:
    (...)
    ik ben er ook voor, maar dan vind ik wel dat iedereen het moet krijgen. Ook volbloed Nederlanders. Als je een moord pleegt, vind ik dat bij jou ook de kop eraf mag. Zoals die man in apeldoorn, die loopt naar 10 jaar weer op vrije voeten, omdat hij goed gedrag heeft in de bak. Zo'n man verdient gewoon de doodsstraf.

    die man is overleden...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Soulmate schreef:
    (...)
    ik ben er ook voor, maar dan vind ik wel dat iedereen het moet krijgen. Ook volbloed Nederlanders. Als je een moord pleegt, vind ik dat bij jou ook de kop eraf mag. Zoals die man in apeldoorn, die loopt naar 10 jaar weer op vrije voeten, omdat hij goed gedrag heeft in de bak. Zo'n man verdient gewoon de doodsstraf.
    JA, vind ik ook. Die zou ook de doodstraf moeten hebben. Ze zeuren hier wel 'we zouden de doodstraf krijgen in ons land'.. Welk land komen ze dan dat ze daar bang voor zijn?

    129 landen kennen geen doodstraf... (baby)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Geen mening.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Oké, stop met discussiëren, ik bedoel:
    Wat maakt het uit of die crimineel een allochtoon is of niet!?
    I mean, als iemand écht iets superergs doet, en het is geen allochtoon, vind je het dan wél normaal ofzo?
    Het feit dat die allochtoon is, doet toch helemaal niet terzake.