• sluit dit topic maar xD


    Imperfection Is Beautiful

    Je vriendin heeft groot gelijk [:
    Mijn zus had ook ong. dat verschil en ik vind het gewoon kunnen..
    Je merkt wel als het fout gaat, right?


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik ben het met TWINcest eens, maar houd wel goed in de gaten dat er een groot verschil is tussen jullie twee.
    Jij gaat nog naar school, terwijl hij studeert/werkt. Hij kan ook aan andere dingen toe zijn dan jij..
    Maar zo lang jullie van elkaar houden, elkaar respecteren en vertrouwen, moet het goed gaan, toch? :)


    I clicked my heels and wished for you.

    Age is just a number. Ga op je gevoel af, zolang hij maar niet dingen doet waar hij al aan toe is, en jij nog niet.


    Scream for mercy!

    Jhaa, zoals ze hierboven zeggen :] Daar ben ik het helemaal mee eens.


    Live for something or die for nothing

    xBiteMe schreef:
    Ik ben het met TWINcest eens, maar houd wel goed in de gaten dat er een groot verschil is tussen jullie twee.
    Jij gaat nog naar school, terwijl hij studeert/werkt. Hij kan ook aan andere dingen toe zijn dan jij..
    Maar zo lang jullie van elkaar houden, elkaar respecteren en vertrouwen, moet het goed gaan, toch? :)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik zou het risico niet nemen. Hij wilt hele andere dingen als jou.


    blame the bully.

    Ik vind zowieso dat het verschil wel mee valt. Het heeft neit zo zeer met het aantal jaren te maken maar met de personen. In hoe verre ben jij in zijn ogen volwassen, en andersom. Maar.. Ik ben heel nieuwsgierig. Wie is dat dan? Aangezien ik best veel EA-mensen ken uit Nederland, Belgie, Duitsland, Zweden, Finland en Engeland.


    Wie du mir, so ich dir.

    Willom schreef:
    Ik zou het risico niet nemen. Hij wilt hele andere dingen dan jij (wil).
    *heeft extreem irritante verbeter tik*
    Ze kan het risico misschien nemen, maar ik ben het met je eens dat hij andere dingen wil.
    Hmm, ik denk dat het er aan ligt hoe volwassen jij bent, en hoe goed hij kan respecteren dat jij misschien niet dezelfde dingen wilt.

    Kijk ik ken genoeg koppeltjes met veel leeftijdsverschil die heel goed kunnen, maar heel vaak hebben ze dan wel al seks gehad e.d.
    Dus áls jullie grenzen anders liggen vind ik wel dat jullie daar wel over zouden moeten praten, als in, dat niet dingen gaan gebeuren die je niet wilt.
    Buiten dát, zou het wel kunnen denk ik ;-]


    Mew <3

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind zowieso dat het verschil wel mee valt. Het heeft neit zo zeer met het aantal jaren te maken maar met de personen. In hoe verre ben jij in zijn ogen volwassen, en andersom. Maar.. Ik ben heel nieuwsgierig. Wie is dat dan? Aangezien ik best veel EA-mensen ken uit Nederland, Belgie, Duitsland, Zweden, Finland en Engeland.

    daar ben ik het helemaal mee eens
    ga op je gevoel af en doe wat je denkt dat het best is
    xx


    /

    een vriendin (16) van mij heeft ook een vriend en tussen hun zit 10 jaar verschil...dus nee...denk niet dat het verschil te groot is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Willom schreef:
    Ik zou het risico niet nemen. Hij wilt hele andere dingen als jou.

    Ik geloof dat échte liefde geen leeftijd kent.
    Wat ik daarmee wil zeggen, is dat leeftijd niet boeit [:

    Krokiedildo schreef:
    Age is just a number. Ga op je gevoel af, zolang hij maar niet dingen doet waar hij al aan toe is, en jij nog niet.

    Het probleem is dat jongens alles sowieso sneller willen en als hij 8 jaar ouder is dus al veel sneller toe is aan dingen waar jij nog tijd voor nodig hebt. Dat is het leeftijdsprobleem, want houden van dat kan ook met 8 jaar verschil ertussen.
    Het zijn de verschillende verlangens die zo'n relatie meestal de kop kost.

    Echte liefde kent geen leeftijd.
    Gewoon proberen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson