• Iedereen kent de verhalen wel over ontvoeringen, maar hoe zou jíj t liefst ontvoerd worden, als het dan tog gebeurt?




    mijn maakt t persoonlijk niet zoveel uitxD
    maar wat leuke ducktape lijkt me wel lol.....


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    Uhm, Je krijgt een miljoen als je meegaat:) Of Kom maar ik heb een snoepje. Spring in het busje daar zit Dracoo!

    (L)

    TeddyMurder schreef:
    Ik wil ontvoerd worden met een blinddoek, en handboeien in SM stijl :Y) Maar dan wel door Sebastian en alleen als ze ijs hebben. Ik wil geen busje maar een camper.

    Valt te regelen hoor (duivel)
    Maar goed hoe wil ik ontvoert worden? Naja als het gebeurt iig door Nikki maar ben niet echt het type da ontvoert wordt (verzet me te veel (A))


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Valt te regelen hoor (duivel)
    Maar goed hoe wil ik ontvoert worden? Naja als het gebeurt iig door Nikki maar ben niet echt het type da ontvoert wordt (verzet me te veel (A))


    Ik krijg je wel ontvoert >=D Alleen nog even uitvinden hoe. Misschien moet ik gewoon spinazie vreten zodat ik sterker word.


    Your make-up is terrible

    Door sexy Strippers (':
    Nee, heb geen flauw idee xd


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik word liever niet ontvoerd.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wat zijn we weer orrigineel met niet ontvoerd willen worden-_-


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    Door idiots die het losgeld dan aan mij geven $;


    Mew <3

    Ik wil ontvoerd worden door mijn kapper :Y) Want mijn kapper is een lekkereeee :'D En dn moet ie me ontvoeren in zo'n schattig autootje met open dak en van die goeie muziek op en njaah you know :'DDD

    maar het allerliefst ontvoer ik mezelf, want dat is stom. En dan schrijf ik een dreigbrief naar de vader van Paris Hilton en eis ik zoveel losgeld dat ik het niet op kan schrijven zoveel. En dan ga ik naar huis met een zware portemonee [á]


    &#9829; I am Satan's Angel.

    ja, dat lijkt me ook wel wat jah...


    maar nee, ik houd het op het busje=)


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    ik ook. noujaa, ieder zijn/haar eigen keuze niet?

    door miyavi, gackt en hyde xD
    hoe: ... geen idee


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Ik wil ontvoerd worden door Simple Plan :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik zit op school, en dan komt er zo'n vrouw van de balie in de klas om te zeggen dat ik met mijn papa naar het pretpark ga. dan pak ik mijn spullen en vertrek uit school. (waarop de klas jaloers is) dan zie ik mijn papa nergens en word ik ineens meegesleurd in een busje en rijden we een eind en dan stopt ie. daarna word ik eruit gesleurd en in een kamer gezet, waar thank god eeen computer staat maar gene internet erop. dus speel ik eindeloos sims :') en dan moet ik bellen naar mijn mama dat het goed met mij gaat en dat ze me niet moeten zoeken (met een pistool tegen mijn hoofd) en dan gil ik nog gauw waar ik ben. (stiekem kon ik dat zien door het raam) en laat mijn mooie trappen zien aan die kerels en trap ze knock-out en speel sims totdat de politie komt. (nerd)


    -

    Niet :Y).

    Tenzij het door een Geile Gozer is :Y).


    If You Don't Dance You hate Your Parents.