• Iedereen kent de verhalen wel over ontvoeringen, maar hoe zou jíj t liefst ontvoerd worden, als het dan tog gebeurt?




    mijn maakt t persoonlijk niet zoveel uitxD
    maar wat leuke ducktape lijkt me wel lol.....


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    Nou, door Armin. *Droomt*
    En anders dood Bow wow en dan mag ie me brengen naar een plaats waar alle grote rappers zitten en dan mogen ze me een privé-optreden geven. ^^

    als het door jeroen is, maakt het me niet uit hoe. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Met Rode armbandjes vastgebonden
    en als ik naar wc wil dat da mag xD
    EN ik goede voedsel krijg
    dat ik niet misbruikt word
    en dat Louis van mijn klas me dan komt redden
    en de ontvoerder Nock Out slaat en me meeneemt me een zoen geeft me aanzet thuis en we morge in de klas verkering hebben xD XD XD XD

    EN....... DAT DE ONTVOERDER ME NIET KENT xD


    Being me is being a real lion that will never die, Why?

    met chocolade :9~

    Ergens met een deur met een zwak slot, dat trap ik er zo uit xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nou uh liever toch niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Nou uh liever toch niet.
    Zoals hier boven. (:


    Only losers can act the way you do

    mensen het gaat hier om HOE je ontvoert wilt worden, en niet OF je ontvoert wilt worden. hou daar even rekening mee

    Ik wil ontvoerd worden door vampiers die me heel erg bloederig vermoorden ^^'


    Get back motherfuckerz'

    Ik zou het liefst met koekjes of chocolade of drop ontvoerd willen worden. Of ontvoerd worden naar een andere wereld met draken.... Met draken mag het altijd! DRAKEN!!!!(H)(H)(H) en natuurlijk dus koekjes en chocola en drop (en m&m's crispy!!!):Y)


    Come on, I won't bite... said the vampire.

    Niet? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb nog eens nagedacht en weet het:Y): Ik wil ontvoerd worden en dan nemen ze me mee naar een wereld die alles bezit die in mijn favoriete boeken zitten<3 En Expression wordt ook meegenomen, en dan kunnen we nooit meer terug (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niet.


    I need you like a heart needs a beat

    Waarom zegt iedereen steeds niet? Het gaat er toch om hoé je ontvoerd wil worden? Dat zei Illy ook al!!!


    Come on, I won't bite... said the vampire.

    Door Bill Kaulitz die mij met secondelijm heeft vastgelijmd aan zijn linkerhelft en Ashley heeft vastgelijmd aan zijn rechterhelft. Graag met carrotcake voor onderweg (verslaving).


    Think before you act.