• Iedereen kent de verhalen wel over ontvoeringen, maar hoe zou jíj t liefst ontvoerd worden, als het dan tog gebeurt?




    mijn maakt t persoonlijk niet zoveel uitxD
    maar wat leuke ducktape lijkt me wel lol.....


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    De beste manier om mij te ontvoeren is met Chocola en Tom Kaulitz =D

    Dus met chocola en Tom Kaulitz =D Ryan Sheckler mag ook nog wel. =]


    Smile with your heart.

    illytjuh schreef:
    mensen het gaat hier om HOE je ontvoert wilt worden, en niet OF je ontvoert wilt worden. hou daar even rekening mee


    voor de eerste keer geef ik je gelijk, illy, het gaat er idd om hoe, niet of...


    ik merk dat ik 1 van de weinige ben die gaat voor pijnlijke strakke touwen en een zwart/rood busje?
    xD


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    oke, oke.. vooruit...
    uhm... ik zou door een beroemd iemand ontvoerd willen worden [tokio hotel..:Y)] en dan bij hun thuis vast gehouden willen worden...:Y)
    en dan moet ik omdat ik anders ontsnap mee naar alle concerten :Y)

    Ik zou ontvoerd kunnen worden met suikerspin! Zo'n roze pad met overal pluisjes, waar het helemaal ruikt naar suikerspin. En eenhoorntjes met suikerspin-marshmallows en kaboutertjes met suikerspin kleren. En dan in een busje gegooid worden :B


    i'll wait here for you in my time of dying.

    hmm... de helft van de objecten die genoemd worden bestaan niet eens?


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    dat maakt het toch juist leuker om ontvoerd te worden door iets wat niet bestaat x'D


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    Het liefst niet, maar als ik het moet zeggen; niet te pijnlijk. Gewoon weggestraald door een ufo. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    orrigineelxD


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    myms schreef:
    dat maakt het toch juist leuker om ontvoerd te worden door iets wat niet bestaat x'D


    Ja, draken bestaan ook niet, en daar wil ik wel door ontvoerd worden. (Wel door een lieve draak natuurlijk, ik wil liever niet verbranden.)


    Come on, I won't bite... said the vampire.

    Oeeh hoe maakt me niet uit, maar ik wil ontvoerd worden (niet te pijnlijk XD) en in een busje gedropt worden dan. En dat busje moet dan naar Engeland rijden, waar me ze zomaar op straat droppen. En dan komen Jay&Liam en die redden me uit de armen van 2 vieze vuile verkrachters ö
    :Y)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    met een telefoon, en pijnloos natuurlijk. En ohja, ook mijn oordopjes.


    ok

    Nou het liefst gewoon níet lijkt mij (nerd)?


    I don't need words to feel those lips.

    Door Tom Felton, dan wordt ik opgesloten in Zweinstein en dan komt William Moseley me redden en leven we nog lang en gelukkig op Cair Paravel in Narnia. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Uhm... Gewoon, niet?


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    Uhm... Gewoon, niet?

    Dat is de vraag niet . :Y)


    hoi, jij bent leuk.