• Helluu!!

    -Geloof jij in geesten?
    -Had je ooit contact met een geest?
    -Roep je ze op?


    Laat hét me weten

    Ps;; Ik heb een hekel aan mensen die hier komen zagen van: Jhaa zeg die zevern ma wa en ik geloof daarnie in en diet dat!

    KOM HIER DAN NIE HE :S

    xX


    My friends are my estate.

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Oow, dat verklaart al een hele hoop =D



    xD


    My friends are my estate.

    Air schreef:
    Over geesten heb ik geen mening, als die er zijn zou ik het niet weten en het boeit me ook geen fuck.
    Maar ik geloof niet dat als geesten bestaan er mensen zijn die er dan in contact mee kunnen komen en al die dingen.
    Vind dat gewoon bullshit.

    mag ik vragen waarom?
    (gewoon intressen)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Via internet heeft ineens iedereen contact met geesten gehad en is iedereen een bijzonder persoon die met geesten kan praten.
    Maar in real life heeft niemand er ervaring mee. [/vreemd hoor]
    Maargoed ik heb 5x ofzo op de basischool geesten opgeroepen. En 1x zeiden we als er een geest is laat dan de poster van de muur vallen en toen viel die van de muur. Maar hij was 5 min daarvoor ook al gevallen dus ik geloof niet echt in geesten nee.:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    jah
    jah
    neeh


    dream, dare, fly!

    Nee, nee en ;o nog eens neen :Y)

    Nah, nee, nee, maar zou het wel gaaf vinden ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    mag ik vragen waarom?
    (gewoon intressen)

    Omdat ik het gewoon nergens op vind slaan.
    Als je een geest bent, dan ben je helemaal niks meer behalve 'geest', en dan kun je dus ook gewoon helemaal niks meer naast 'zijn' want je hebt geen lichaam.
    Genoeg reden voor mij om het nonsens te vinden.
    Ik denk dat mensen het gewoon zo graag willen dat ze erin gaan geloven.


    Mew <3

    Ja
    Ja
    Nee, niet nodig x'D


    I want my bloody cheese now!^^

    ja

    ja

    Nee

    Ja, weet niet zeker, nee.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik heb er geen mening over

    Ja. Ja. Nee.


    You move me ......... Kurt

    ja, nee , nee
    kwil da wel is oproepe x)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Weet niet
    Nee
    Nee


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik geloof best wel. Maar dat komt meer omdat er soms dingen bij mij in huis gebeuren...
    Toen mijn oma pas dood was, ging bijvoorbeeld toen we zaten te eten plots het fornuis aan. En we hebben het nagekeken maar er was niets mis mee, hij was gewoon aangezet, maar het probleem was... Er was niemand die hem aan kón hebben gezet.
    Ik geloof ook wel dat er mensen om mij heen zijn die ik niet zie. Meestal denk ik ze te kennen. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn en eerlijk gezegd boeit het me ook niet. Voordat ik me er in interesseerde, was er toch ook niets mis?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.