• Helluu!!

    -Geloof jij in geesten?
    -Had je ooit contact met een geest?
    -Roep je ze op?


    Laat hét me weten

    Ps;; Ik heb een hekel aan mensen die hier komen zagen van: Jhaa zeg die zevern ma wa en ik geloof daarnie in en diet dat!

    KOM HIER DAN NIE HE :S

    xX


    My friends are my estate.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Huh? Dat heb ik toch niet gezegd :'D Like, ik zei: Ik denk dat jullie het eerder zijn die jullie belachelijk maken :'D Daarmee wil ik zeggen: Ik denk dat jullie jezelf belachelijk maken door zulke onzin te vertellen die ,zoals Kirsten al zei, 9 van de 10 keer niet kan of heel hard aangedikt is (':

    Oké, hierna kap ik er mee.
    Ik vind dat jullie niet kunnen weten of mensen de waarheid spreken of niet. Ik maak mezelf niet belachelijk door een verhaal te vertellen die ik zelf gezien heb. [En dit kan ook bij andere mensen zo zijn, niet alleen bij mezelf.]

    Wapenstilstand.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    -Nee, denk ik niet.
    -Nee
    -Nee

    Ja
    Neen, hoop ik toch niet.
    & Ja, maar altijd met een paar vrienden.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    -Ja
    -Ik heb ze gezien en ze horen praten, maar ik heb nog nooit zelf met ze gepraat.
    -Ik roep ze niet op, daar geloof ik niet in.


    Als je maar een ananas hebt..

    neeh, ik ben niet zo'n zweverig type.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Yasmiinee schreef:
    ja, nee , nee
    kwil da wel is oproepe x)


    Flesje draaien mag je echt nooit doen!Echt héél gevaarlijk!


    My friends are my estate.

    mijn kamer spookte een tijdje maar dat is al heel lang treug maar gister avond lag ik in men bed en had ik het gevoel dat iemand tegen men voeten aan het duwen was dus keek ik naar men en naturlijk was er niks maar dan nog men zus sliep ook een keer op men kamer en toen had zij oo dat gevoel dus denken we dat er een voetmassage meneer in men kamer zit:S spooky

    maar antwoord op je vraagen
    ja
    denk het wel een paar keer
    nee ben bang dat het mis gaat


    To The Stars Through Adversity

    KirstenSnaps schreef:
    There we go again x_U_O_


    ??


    My friends are my estate.

    Geen idee of ik er in geloof, en Nee, Nee =)


    PINKPOP WAS SUPER=D

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ik ben al stil :X. Ghehe. Ach als ze willen moeten ze dat zelf weten. Maar topics als deze komen me onderhand de keel uit. Haha. Beetje elkaar broodje aap verhalen op lopen naaien terwijl niemand eigenlijk echt weet waar die het over heeft,de meeste dan:Y)


    Héé srry hoor maar ik had het erovr gistre met mn vriendin en kwou het hier gewoon es ovr hebbe!


    My friends are my estate.

    I don't know.
    Nee.
    Nooo x.x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, Neen, Neen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    *Ja,
    *Kweet nie echt,,had vorige keer een heel raar gevoel,alsof dat ik helemaal niet alleen was..
    *Nee


    You'll always have a Choice,, ☆

    Ik persoonlijk geloof er niet in, en ik vind ook dat sommigen hier zich op stang laten jagen terwijl weer anderen verhalen gaan vertellen die allemaal gebeurd zijn, weet ik veel.
    Dit kan grof klinken, maar het irriteert me gewoon. Ik heb er niks mee, het boeit me niet.

    Ga me nu aub niet aanvallen met jouw mening dat het niet waar is, want tegen mijn mening hoef je niet in te gaan. Die laat ik niet veranderen door jouw mening. Dankje.


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.

    ja
    ja
    en nee


    /