• Helluu!!

    -Geloof jij in geesten?
    -Had je ooit contact met een geest?
    -Roep je ze op?


    Laat hét me weten

    Ps;; Ik heb een hekel aan mensen die hier komen zagen van: Jhaa zeg die zevern ma wa en ik geloof daarnie in en diet dat!

    KOM HIER DAN NIE HE :S

    xX


    My friends are my estate.

    -Geloof jij in geesten? ja
    -Had je ooit contact met een geest?nee
    -Roep je ze op?nee


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    -Geloof jij in geesten? ik geloof alleen in de geest van mijn meme.
    -Had je ooit contact met een geest? Neen.
    -Roep je ze op? Neen.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    There we go again x_U_O_


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, weet het niet, nee.


    Never run out of reasons to smile...

    Yasmiinee schreef:
    ja, nee , nee
    kwil da wel is oproepe x)


    daar zou k niet aan beginne
    heb je eenmaal contact met een boze geest,
    kunne ze je dwinge tot zelfmoord.


    Its Now or Never. <3

    KirstenSnaps schreef:
    There we go again x_U_O_


    Weetje, dat wou ik ook zeggen maar dan krijg ik weer reacties van: Als je dat zegt, waarom kom je dan op dit topic? Ga toch gewoon weg' mwahah^^

    KirstenSnaps schreef:
    There we go again x_U_O_


    I need you like a heart needs a beat

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Weetje, dat wou ik ook zeggen maar dan krijg ik weer reacties van: Als je dat zegt, waarom kom je dan op dit topic? Ga toch gewoon weg' mwahah^^
    Ik ben al stil :X. Ghehe. Ach als ze willen moeten ze dat zelf weten. Maar topics als deze komen me onderhand de keel uit. Haha. Beetje elkaar broodje aap verhalen op lopen naaien terwijl niemand eigenlijk echt weet waar die het over heeft,de meeste dan:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Deels.
    Ik geloof het niet tot dat ik het zelf zie.
    En dat heb ik dus wel eens gehad, dus ja, dan geloof ik het wel ^^
    Zoals we hadden een keer een foto gemaakt in een Franse villa van mn vriendin en boven op de trap was zo'n orb en het had een gezicht. En dan niet zo iets wat je een beetje moet improviseren, écht een oude mannen gezicht o.o En we maakten toen weer een foto ergens anders en die gast/orb verplaatste zich *rilt*
    Enn..
    Toen we bij mijn oom waren. Toen ging opeens de TV uit toen ze het over mijn oma hadden [zijn moeder] en toen vroeg hij serieus: mam, doe de tv aan als jij het bent. En het ging serieus aan, en dan op een zender met een liedje waar ze gek op was ><
    Voor de rest niet echt wat :Y)


    ×Bury all your secrets in my skin×

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ik ben al stil :X. Ghehe. Ach als ze willen moeten ze dat zelf weten. Maar topics als deze komen me onderhand de keel uit. Haha. Beetje elkaar broodje aap verhalen op lopen naaien terwijl niemand eigenlijk echt weet waar die het over weet, de meeste dan:Y)

    En opeens heeft iedereen een oh zo onverklaarbaar contact met geesten, en het moet allemaal nét iets spannender zijn als de vorige :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    En opeens heeft iedereen een oh zo onverklaarbaar contact met geesten, en het moet allemaal nét iets spannender zijn als de vorige :'D
    Precies :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ik ben al stil :X. Ghehe. Ach als ze willen moeten ze dat zelf weten. Maar topics als deze komen me onderhand de keel uit. Haha. Beetje elkaar broodje aap verhalen op lopen naaien terwijl niemand eigenlijk echt weet waar die het over weet, de meeste dan:Y)


    Ja jongeeh, ik hoorde hier ooit zo eenkeer een verhaal over een meisje dat 'n vriendin had en die vriendin had 3x in de spiegel Bloody Mary ofzo gezegd en ze moest naar het ziekenhuis. Mocht ze wat later weer uit het ziekenhuis, ging ze terug voor de spiegel staan viel ze dood neer. Homg ik ging dooood van het lachen :'D Get a life en vertel zo geen spookstories als je er al niets over weet en zo ; )

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Precies :Y)

    Ik vertel alleen maar mn verhaal waar om gevraagd is.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    -Geloof jij in geesten?

    joah

    -Had je ooit contact met een geest?

    jah

    -Roep je ze op?

    echt niet!


    She said: I gotta find out for myself

    TWINcest schreef:
    (...)
    Ik vertel alleen maar mn verhaal waar om gevraagd is.
    Het was geen kritiek op jou ^^. Maar gewoon op iedereen in het algemeen. Ik heb niet eens je verhaal gelezen. Dus no worries, het was niet tegen jou persoonlijk gericht.


    Wie du mir, so ich dir.