• Helluu!!

    -Geloof jij in geesten?
    -Had je ooit contact met een geest?
    -Roep je ze op?


    Laat hét me weten

    Ps;; Ik heb een hekel aan mensen die hier komen zagen van: Jhaa zeg die zevern ma wa en ik geloof daarnie in en diet dat!

    KOM HIER DAN NIE HE :S

    xX


    My friends are my estate.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Het was geen kritiek op jou ^^. Maar gewoon op iedereen in het algemeen. Ik heb niet eens je verhaal gelezen. Dus no worries, het was niet tegen jou persoonlijk gericht.

    Snap ik ook wel. Maar ik vind dat jullie andere mensen een beetje belachelijk maken. En dan ben je moderator? Je kunt niet weten of iemand de waarheid spreekt of niet.
    Sorry, maar mijn rechtvaardigeheidsgevoel is nou eenmaal erg groot.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    TWINcest schreef:
    (...)
    Snap ik ook wel. Maar ik vind dat jullie andere mensen een beetje belachelijk maken. En dan ben je moderator? Je kunt niet weten of iemand de waarheid spreekt of niet.
    Sorry, maar mijn rechtvaardigeheidsgevoel is nou eenmaal erg groot.

    Het is toch niet verboden om kritiek te hebben op mensen die anderen dingen wijs maken die niet waar zijn?
    En bij sommige verhalen weet je dat wel gewoon, net als die Conspiracy zij. Op Q zei iemand ook ooit iets dat ze had meegemaakt, dat toevallig precíes de verhaallijn van een film was :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TWINcest schreef:
    (...)
    Snap ik ook wel. Maar ik vind dat jullie andere mensen een beetje belachelijk maken. En dan ben je moderator? Je kunt niet weten of iemand de waarheid spreekt of niet.
    Sorry, maar mijn rechtvaardigeheidsgevoel is nou eenmaal erg groot.


    Ik denk dat jullie het eerder zijn dat jullie belachelijk maken. Sorry, maar de meeste verhalen die je hier voorgeschoteld krijgt hebben de meesten ofwel van een site gejat ofwel gewoon zelf terplekke uitgevonden.
    En dan heb ik het niet over die standaard dingetjes als: Opeens viel het licht uit. Dat noemt men elektriciteitspanne, geen geesten :'D
    Het komt niet echt geloofwaardig over als je zegt dat je een geest zag in een foto, of dat er een vriendin dood viel omdat ze in de spiegel keek waar ze 'Bloody Mary' in riep ;-)

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Ik denk dat jullie het eerder zijn dat jullie belachelijk maken. Sorry, maar de meeste verhalen die je hier voorgeschoteld krijgt hebben de meesten ofwel van een site gejat ofwel gewoon zelf terplekke uitgevonden.
    En dan heb ik het niet over die standaard dingetjes als: Opeens viel het licht uit. Dat noemt men elektriciteitspanne, geen geesten :'D
    Het komt niet echt geloofwaardig over als je zegt dat je een geest zag in een foto, of dat er een vriendin dood viel omdat ze in de spiegel keek waar ze 'Bloody Mary' in riep ;-)


    sommige dingen zijn egt he en geen lulkoek.


    Its Now or Never. <3

    xRegenboog schreef:
    (...)

    sommige dingen zijn egt he en geen lulkoek.


    -hinthint- kijk naar het onderstreepte woordje (': Waarom denk je dat dat onderstreept staat? xp

    TWINcest schreef:
    (...)
    Snap ik ook wel. Maar ik vind dat jullie andere mensen een beetje belachelijk maken. En dan ben je moderator? Je kunt niet weten of iemand de waarheid spreekt of niet.
    Sorry, maar mijn rechtvaardigeheidsgevoel is nou eenmaal erg groot.
    Ik maak zowieso niemand belachelijk. Want als ik dat doe. Doe ik dat altijd in iemands gezicht. Maar gewoon de manier hoe hier altijd met alles omgesprongen word. Zegt de een iets, moet de andere het altijd net even wat aandikken. En ja ik ben moderator. Omdat ik hier al behoorlijk tijd ben en behoorlijk wat afweet van hoe het er hier altijd aan toe gaat.
    En ik zeg ook niet of iemand wel of niet de waarheid spreekt. Maar 9 van de 10 dingen die in topics als deze staan zijn altijd zo hard aangedikt. En dat komt omdat ik veel users hier ken, en ik weet hoe ze zijn en praten. En de meeste blazen een heleboel op.


    Wie du mir, so ich dir.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Ik denk dat jullie het eerder zijn dat jullie belachelijk maken. Sorry, maar de meeste verhalen die je hier voorgeschoteld krijgt hebben de meesten ofwel van een site gejat ofwel gewoon zelf terplekke uitgevonden.
    En dan heb ik het niet over die standaard dingetjes als: Opeens viel het licht uit. Dat noemt men elektriciteitspanne, geen geesten :'D
    Het komt niet echt geloofwaardig over als je zegt dat je een geest zag in een foto, of dat er een vriendin dood viel omdat ze in de spiegel keek waar ze 'Bloody Mary' in riep ;-)

    Vertel mij dan eens wie ik belachelijk maak?
    Jou?


    ×Bury all your secrets in my skin×

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ik maak zowieso niemand belachelijk. Want als ik dat doe. Doe ik dat altijd in iemands gezicht. Maar gewoon de manier hoe hier altijd met alles omgesprongen word. Zegt de een iets, moet de andere het altijd net even wat aandikken. En ja ik ben moderator. Omdat ik hier al behoorlijk tijd ben en behoorlijk wat afweet van hoe het er hier altijd aan toe gaat.
    En ik zeg ook niet of iemand wel of niet de waarheid spreekt. Maar 9 van de 10 dingen die in topics als deze staan zijn altijd zo hard aangedikt. En dat komt omdat ik veel users hier ken, en ik weet hoe ze zijn en praten. En de meeste blazen een heleboel op.

    Dan ben je wel heel zeker van jezelf. Straks is die user nooit meer te geloven omdat ze niet serieus wordt genomen?


    ×Bury all your secrets in my skin×

    TWINcest schreef:
    (...)
    Vertel mij dan eens wie ik belachelijk maak?
    Jou?


    Huh? Dat heb ik toch niet gezegd :'D Like, ik zei: Ik denk dat jullie het eerder zijn die jullie belachelijk maken :'D Daarmee wil ik zeggen: Ik denk dat jullie jezelf belachelijk maken door zulke onzin te vertellen die ,zoals Kirsten al zei, 9 van de 10 keer niet kan of heel hard aangedikt is (':

    Here we go again.
    Nee ff serius, ik geloof erin. Heb zelf ooit iets mee gemaakt, dat verhaal ga ik hier niet vertellen. :Y)
    En people, hous het gezellig ajb. :]


    -

    Ja ik hou nu op met mezelf beargumenteren want ik merk dat het toch niet goed valt terwijl het niet eens persoonlijk is of what ever :')


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ik ben al stil :X. Ghehe. Ach als ze willen moeten ze dat zelf weten. Maar topics als deze komen me onderhand de keel uit. Haha. Beetje elkaar broodje aap verhalen op lopen naaien terwijl niemand eigenlijk echt weet waar die het over heeft,de meeste dan:Y)


    Ik zei er zonet ook wat van
    maarja toen kreeg ik alweer een dikke preek :X


    I solemny swear i am up to no good

    KirstenSnaps schreef:
    Ja ik hou nu op met mezelf beargumenteren want ik merk dat het toch niet goed valt terwijl het niet eens persoonlijk is of what ever :')


    Haha, ik had het gezeeeegd :'D Iedereen vat die meningen altijd zo persoonlijk op -zuchtzucht- er staan toch geen namen in? Gossie, hier valt niet mee te praten met sommigen ;] waarom zei ik gossie ;o

    KirstenSnaps schreef:
    Ja ik hou nu op met mezelf beargumenteren want ik merk dat het toch niet goed valt terwijl het niet eens persoonlijk is of what ever :')

    Jou argumenten zijn meestal zo goed dat mensen er omheen gaan draaien XD


    -

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Haha, ik had het gezeeeegd :'D Iedereen vat die meningen altijd zo persoonlijk op -zuchtzucht- er staan toch geen namen in? Gossie, hier valt niet mee te praten met sommigen ;] waarom zei ik gossie ;o

    Als we dat nou eens zouden weten, dan zouden een helehoop discussies niet gevoerd hoeven worden! :]
    dat weet ik ook niet.


    -