• Ja, dan kijk je weer zo'n oud filmpje terug van Tokio Hotel en dan doet me dat toch wel wat. Cuz' I miss the old ToHo. En die melige trekjes. En dan luister je weer een oud liedje. -zucht-
    niet geintresseerd in haat berichtjes


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jaa, vind ik ook,
    maar ik denk dat we deze ToHo toch ook ooit eens gaan missen hoor. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik vind toho een verschrikkelijke afkorting. pfjoewt,eindelijk heb ik het gezegd (:' maar voor de rest: ze hebben nog steeds van die domme trekjes hoor ^^ alleen valt het nu minder op omdat iedereen hun anders is gaan bezien.

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik vind toho een verschrikkelijke afkorting. pfjoewt,eindelijk heb ik het gezegd (:' maar voor de rest: ze hebben nog steeds van die domme trekjes hoor ^^ alleen valt het nu minder op omdat iedereen hun anders is gaan bezien.
    Correct, maar vroeger zag het er minder fake uit dat nu (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Oké? Ze zijn wel veranderd ja, maar dat gebeurt naar mate je ouder wordt. En in hun geval ook aan hoe gefilpter de fans worden. Ja sorry hoor, toen ik dit net zo las dacht ik echt zo; God, gaan we weer ¬¬


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    Oké? Ze zijn wel veranderd ja, maar dat gebeurt naar mate je ouder wordt. En in hun geval ook aan hoe gefilpter de fans worden. Ja sorry hoor, toen ik dit net zo las dacht ik echt zo; God, gaan we weer ¬¬
    Jou mening ._. Ik vind dat ze verrot veranderd zijn en niet meer omkijken naar Europa. -mening-


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Jou mening ._. Ik vind dat ze verrot veranderd zijn en niet meer omkijken naar Europa. -mening-


    Nee God, ze zijn nu even met Amerika bezig. Het is daar ook veel groter, wat dus ook betekend dat ze daar meer fans hebben. Ze kunnen niet alléén aandacht aan Europa geven hoor. En ja, dat is mijn mening!


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Nee God, ze zijn nu even met Amerika bezig. Het is daar ook veel groter, wat dus ook betekend dat ze daar meer fans hebben. Ze kunnen niet alléén aandacht aan Europa geven hoor. En ja, dat is mijn mening!
    Anders maak je er even een drama over. Ik blijf bij mijn mening jij e de jouwe. --'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Anders maak je er even een drama over. Ik blijf bij mijn mening jij e de jouwe. --'



    En dat zeg jij? ¬¬ Ik bekijk het tenminste nog een béetje positief. En je opent dit topic niet voor niks, ik mag hier mijn mening plaatsen als ik daar zin in heb. Maar goed, ik wil hier geen ruzie zoeken zodat dit topic onnodig gesloten word. Ik ga wel weer naar andere dingen in het forum neuzen.


    Scream for mercy!

    Krokiedildo schreef:
    (...)


    En dat zeg jij? ¬¬ Ik bekijk het tenminste nog een béetje positief. En je opent dit topic niet voor niks, ik mag hier mijn mening plaatsen als ik daar zin in heb. Maar goed, ik wil hier geen ruzie zoeken zodat dit topic onnodig gesloten word. Ik ga wel weer naar andere dingen in het forum neuzen.
    Peace


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ben ik nu de enige hier die de ouwe TH niet mist :'d?
    Die trekjes enzo zitten nog in de 'nieuwe' TH,
    daarom mis ik het niet zo xDDD.
    & met haar enzo,
    ik zie Bill nu niet nog rond lopen met zijn Schrei kapsel eigelijk xd


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Laten we het zo zegggen
    Ik ben het hier eens met iedereen!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ach jaa, mooie tijden. ^^
    Mjaa, iedereen verandert. Daarmee zulde moetn leven, denk ik...


    If music be the food of love, play on!

    Ik vond Tokio Hotel alleen leuk toen ik er fan van was, nu niet meer x'D
    Niet omdat ze zogenaamd niet meer naar Europa omkijken maar gewoon omdat ik ze niks meer aan vind.
    Ze zijn superberoemd en dat weten ze, en daardoor vind ik dat ze zich anders zijn gaan gedragen (A)

    boterham!


    -

    You guys, geen ruzie svp.
    Respecteer elkaars mening eens zónder dat botte en boze gequote.
    Jullie hoeven niet elkaars mening onderuit te halen, let it be.

    Ach jaa, mooie tijden. ^^

    Mjaa, iedereen verandert. Daarmee zulde moeten leven, denk ik...

    Genau, al vind ik ze niet zó erg verandert hoor. (: Beetje professioneler. Meer ervaring, maar verder, niet echt

    Naarmate je ouder wordt, verander je. Dat is gewoon zo.
    En we kunnen er niets aan veranderen.. (Niet dat ik het erg vindt)


    -