• De stelling van vandaag luidt:
    Topsporters zouden minder moeten verdienen dan ze nu doen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eens.
    Niet heel veel minder maar sommigen verdienen gewoon te veel, stop dat geld ergens anders in. Iets nuttigers.


    hoi, jij bent leuk.

    Dan vind ik dat acteurs, zangers, bands, enzo.. ook minder moeten verdienen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    niet eens

    de mensen leven naar hun job , ze moeten trainen , op hun voeding letten , blablabla

    ze leven dus met hun beroep , dus waarom zouden ze minder moeten verdienen ? <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Als ze geen doping nemen; niet akkoord
    Als zij wél doping nemen; akkoord. Het probleem is dat heel het topsport verkloot is door doping, degenen die echt talent hebben zijn bijna gedwongen om ook doping te gebruiken omdat een stel apen het nodig vond hun spieren op te blazen. En er is er geen één die in staat is die cirkel te doorbreken. Of ze willen het niet. Maar topsport kost enorm veel geld voor zo'n hoop bedriegerij te zijn, kunnen ze beter goeie slaapplaatsen voor gevluchte, alleenstaande moeders en daklozen enzo bouwen. Da's tenminste nuttig !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Als ze geen doping nemen; niet akkoord
    Als zij wél doping nemen; akkoord. Het probleem is dat heel het topsport verkloot is door doping, degenen die echt talent hebben zijn bijna gedwongen om ook doping te gebruiken omdat een stel apen het nodig vond hun spieren op te blazen. En er is er geen één die in staat is die cirkel te doorbreken. Of ze willen het niet. Maar topsport kost enorm veel geld voor zo'n hoop bedriegerij te zijn, kunnen ze beter goeie slaapplaatsen voor gevluchte, alleenstaande moeders en daklozen enzo bouwen. Da's tenminste nuttig !

    Helemaal mee eens.


    I am an idiot, I move.

    Eens. Ze trainen 4 uur per dag voor hondderdduizenden tot miljoenen euro´s, terwijl een gemiddelde arbeider met overwerken nog niet eens aan de vijf a tienduizend in de maand komt...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik zou het niet weten want ik weet niet hoeveel ze vedienen


    you were born original don't die as a copy

    WillFANTASYx schreef:
    Eens.
    Niet heel veel minder maar sommigen verdienen gewoon te veel, stop dat geld ergens anders in. Iets nuttigers.


    You move me ......... Kurt

    Eens. Stop dat geld maar in de gezondheidszorg ofzo. (cat)


    I clicked my heels and wished for you.

    Eens. Wtf je Speelt een Spel!? Daar hoor je niet veel voor te krijgen ><" & Steek dat geld in iets nuttigers :x


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Sommigen krijgen idd belachelijk veel geld. En als ze winnen, komen ze er een paar maanden achter dat ze doping hebben gebruikt. Er zijn er weinig in dat sportwereldje die het geld echt verdienen, vooral in de wielersport -_-

    Eens ^^.
    Tegenwoordig verspillen ze toch hun geld (sommige dan) aan doping dusja.
    Komt er nog eens bij dat er een énorm verschil is tussen wat een vrouwelijke sporter verdient en een mannelijke.
    Nou kunnen ze beter gelijk maken al, en dan nog, naar mijn zin verdienen ze teveel. Er wordt enorm veel geld gestoken in sportdingen en dat vind ik niet fair.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    eens, vooral die voetballers verdienen veel te veel :')


    -

    Eens. Die mensen hebben van hun passie hun beroep gemaakt en kunnen constant doen wat ze het allerleukste vinden, daar mogen ze best wat geld voor krijgen maar ik vind het belachelijk dat voetballers bij het EK ruim een miljoen krijgen wanneer ze een doelpunt maken (en ja dat krijgen ze).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Eens, ik zou met mijn hobby ook wel geld willen verdienen.


    Be yourself and not someone else!