• De stelling van vandaag luidt:
    Topsporters zouden minder moeten verdienen dan ze nu doen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nerveus schreef:
    mee eens. Sport is heel stom. Ik kijk er nooit naar op televisie en bij voetbal bijvoorbeeld, ze trappen een klein balletje in een doel en daarmee verdienen ze veel. Hele grrote onzin dus!! :P

    ik wilde hier even op reageren.. ^^

    sport is niet stom..Het kan heel leuk zijn.. n_n
    [/Mijn Mening.]

    Einde van mijn reactie.

    Got... hier hebben we op school een discussie over gehad die uitliep op een gevecht...
    Maar ik ben het eens. Zij verdienen bakken met geld terwijl andere mensen die ook keihard werken veel minder verdienen. Hoezo oneerlijk?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    eens.Dat je geld krijgt voor het werk dat je levert is normaal , maar ze moeten niet overdrijven...


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    ja vind ik ook wel


    One Day you'll remember me...

    Marshmellow schreef:
    Eens ^^.
    Tegenwoordig verspillen ze toch hun geld (sommige dan) aan doping dusja.
    Komt er nog eens bij dat er een énorm verschil is tussen wat een vrouwelijke sporter verdient en een mannelijke.
    Nou kunnen ze beter gelijk maken al, en dan nog, naar mijn zin verdienen ze teveel. Er wordt enorm veel geld gestoken in sportdingen en dat vind ik niet fair.


    *Mee eens*

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    helemaal eens!
    en dan zeggen ze at er crisis is...


    What would Emma do?

    Nee? ze werken er hard voor! En als je hobby nou eens je werk is dan heb je geluk maar ik zou niet weten waarom ze minder zouden moetten verdienen die mensen hebben dagen die bestaan uit trainen trainen en trainen dus dan vind ik dat ze er wat voor mogen krijgen ook!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Mee eens, ze slaan wat in een rond, trappen tegen ballen aan, slaan mensen knock out, blazen wat op een fluite en verzetten een paar pionetjes. Nou wat een wonder. Ik vind het echt onzin dat ze voor die paar dingetjes zoveel betaald krijgen!


    Get back motherfuckerz'

    mee eens!


    I believe i can <3

    niet akkoord (=
    ze leven er voor ;o waarom moeten ze dan minder geld verdienen, het is nu ook niet dat ze er niets voor hoeven te doen ze, ze moeten iedere dag trainen ze
    moeten de sporters minder verdienen,, dan moeten zangers/zangeressen (bands) weetk veel wa ook minder verdienen :)


    Gilles (ll)

    vind ik wle want er gaat veel te veel geld naar de topsporters en ze zijn veel te rijk ana eht worden ,waarom geven ze dta geld neit aan mensen die dta meer nodig hebben?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Mee onneens. Wou je zeggen dat iedereen hetzelfde salaris moet krijgen? Dat is pas dom. Sporters moeten letten op Training,naar het buitenland,eten,spieren & lichaam. Hetzelfde geld voor Acteurs en Artiesten. Uiterlijk = Imago en Imago = Geld.

    half mee eens,en half niet (:
    ik vind dat bv. de voetballers & wielrenners minder zouden moeten verdiene,en de skaters en turners meer zouden moeten krijgen.
    want ja,de populaire sporten verdienen veel meer,en dat is heel oneerlijk,terwijl de anderen evenhard moeten werken voor hun sport.

    Dus ja,de voetballers verdienen minder,en Nee,want bv. turners en skaters mogen dan weer meer verdienen (:


    everybody needs a song.

    Eens, sommige voetballers verdienen gewoon 8 tot 13miljoen per jaar. En sommige mensen werken super hard voor hun geld en kunnen er net een maand van leven.


    Geen woorden, maar daden.

    oneens?

    like, ik zou inderdaad ook van mijn hobby mijn werk van willen maken en lots of money ermee verdienen.. maar dan moet je hard werken!

    en die mensen doen dat, 24/7.

    dus ja dat verdienen ze,..
    dus jullie gaan lekker 24/7 trainen, dieeten, trainen nauwelijks slapen, oefenen blabla..

    for free? ^^

    good luck with it. haha