• De stelling van vandaag luidt:
    Topsporters zouden minder moeten verdienen dan ze nu doen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Half mee eens.


    Tanya is de beste.

    Boyiloveyou schreef:
    half mee eens,en half niet (:
    ik vind dat bv. de voetballers & wielrenners minder zouden moeten verdiene,en de skaters en turners meer zouden moeten krijgen.
    want ja,de populaire sporten verdienen veel meer,en dat is heel oneerlijk,terwijl de anderen evenhard moeten werken voor hun sport.

    Dus ja,de voetballers verdienen minder,en Nee,want bv. turners en skaters mogen dan weer meer verdienen (:


    en de ene sport kost ook meer dan de ander, inderdaad.

    maar heeft dat niet te maken met al die financiele rotgedoe?

    als iets bekend is, verdient het meer geld, kan meer geld uitgeven, dan andere sporten ; die niet bekend zijn, en minder geld kunnen uitgeven..

    zo zie ik het voor me, maar zal het wel fout hebben..

    POEPHOOFDx3 schreef:
    Eens, sommige voetballers verdienen gewoon 8 tot 13miljoen per jaar. En sommige mensen werken super hard voor hun geld en kunnen er net een maand van leven.


    thats life, dus iedereen zou hetzelfde moeten verdienen?

    nee, had je maar harder moeten werken of meer je best op school moeten doen.

    Boyiloveyou schreef:
    half mee eens,en half niet (:
    ik vind dat bv. de voetballers & wielrenners minder zouden moeten verdiene,en de skaters en turners meer zouden moeten krijgen.
    want ja,de populaire sporten verdienen veel meer,en dat is heel oneerlijk,terwijl de anderen evenhard moeten werken voor hun sport.

    Dus ja,de voetballers verdienen minder,en Nee,want bv. turners en skaters mogen dan weer meer verdienen (:


    Zelf vind ik dat juist niet, beroende en populaire sporten worden door veel meer mensen beoefend, dus de mensen die daarmee bovenaanstaan hebben ook een veel grotere bevolkingsgroep waar ze het tegenop moeten nemen.

    Oneens.
    Mensen die niet zo heel erg slim zijn. Gaan niet studeren, en kunnen later dus veel minder gemakkelijk een carrière opbouwen.. Dat kunnen ze dus doen in sport.


    Als je maar een ananas hebt..

    Eens.
    ze verdienen vaak miljoenen.
    dan komen ze ook rond hoor qua eten en spullen.
    en breng dat overige geld dan naar echt nuttige dingen zoals ziekenhuizen . (:


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Topsporters wel ja.

    Bwah. Mij storen die topsporters niet.


    Where there is a sea there are pirates...