• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Ik ben er echt kapot van.
    Vooral omdat ik mijn zus nu zo moet zien.
    Vandaag is haar club geopend en alles had een feest moeten zijn.
    Ze werd al chagerijnig bij het horen van een hartstilstand.. Toen we hoorde dat hij dood was [Sommige beweren dat hij een overdosis had genomen], durfde niemand naar haar toe te stappen. We wisten alle hoe kapot ze zou zijn. Ze zou hem weer na lange tijd zien tijdens het eerste concert.
    Een 23 jarige vrouw is in tranen uitgebarsten en kon het maar niet vatten.
    'Wat boeit mij nou dat geld van dat concert,' waren haar woorden. 'Moet je nagaan hoeveel mensen hier kapot aan zullen gaan.'
    Ik heb met zo'n brok in mijn keel gestaan, proberen haar te kalmeren.
    MJ was haar steun in moeilijke tijden. Wanneer ze zich rot voelde, zette ze zijn muziek op.
    Ik heb het zo met haar te doen!

    The King of Pop. Iedereen kan wat van hem zeggen, maar niemand zal hem ooit na kunnen doen.

    Sorry voor die lap tekst.




    (bericht aangepast door een moderator)


    ×Bury all your secrets in my skin×

    @Twincest, wat ontzettend erg voor je zus. En inderdaad. Hoeveel mensen hier wel niet kapot om zullen zijn. Het is nu een paar uur later en ik ben serieus nu pas wat rustiger. Je wilt niet weten hoe histerisch ik heb lopen janken. -Mensen kunnen me nu gaan uitlachen of weet ik wat, i don't give a shit. Als je het gevoel niet deelt, zul je dat gewoon niet kunnen begrijpen.- Ik kan me dan ook precies indenken wat hij voor je zus betekende. Maar echt rot, dat zo'n feestavond zo voor haar heeft moeten uitlopen.


    Wie du mir, so ich dir.

    (huil)

    Ik denk stiekem dat het zelfmoord was. Hij had die 50 concerten nooit kunnen spelen... En hij had ook echt een rot jeugd. Kijk hoe hij er nu uit ziet, ik weet echt bijna zeker dat het zelfmoord was! :(


    Scream for mercy!

    Ik ben geen fan van hem, maar ik vind het wel te gek wat hij allemaal voor elkaar heeft gekregen. Je krijgt niet voor niets de titel 'The King of Pop', is het niet?
    Ik vind het zo groot om te bevatten. Ik bedoel, in alle jaren dat ik hier op aarde rondloop is hij er geweest. Best wel raar dat hij er dan nu niet meer is.


    History is not hatred.

    Kom ik gisteravond terug van een feest op school. Hoor ik opeens op de radio dat Michael Jackson in het ziekenhuis ligt. Ik heb de hele avond wakker gelegen. The King of Pop is dood. Kan het nog steeds niet geloven. Ik leef mee met zijn familie, vrienden en fans.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Echt jammer. Mijn pa zal ook niet blij zijn hij was ook fan.


    Everyone smiles in the same language.

    Jezus ik hoorde het net :S
    Ondanks dat het een enge pedo was heb ik wel respect voor wat hij in de muziekwereld gebracht heeft, tot op zekere hoogte heeft hij echt veel hits gemaakt met zijn talent. Bad, Thriller en Billie Jean zijn legendarisch...


    BAM!

    Allemaal even naar youtube!
    Spotlight: RIP Michael Jackson


    BAM!

    R.I.P. Michael Jackson..
    R.I.P.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik ben ook heel erg geschrokken. Ik was ook fan.

    Ik hoop dat hij nu eindelijk de rust heeft gekregen die hij mistte.


    =^^=

    Ik hoorde het net van me pa, ik ben echt geschokt nu, echt waar. ik stikte bijna in me broodje.

    Rip. Michael jackson <3

    Oh My God. Dat is zo jammer. Hij is alles behalve een freak,hij maakt zulke goede muziek. Toen ik het hoorde dacht ik: HUH? Dat kan niet. En mijn vader leel wel in shock.

    Ik voel me kut en een beetje verdrietig :X :|

    Ik was al een tijdje fan vn hem en ik kan het gwn niet geloven dat hij dood is..

    R.I.P. Micheal Jackson (huil)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Omg waarom is iedereen me altijd voor ! -wou hier ook een topic over maken- Maar hm whatevaa.
    Zoals ze hier net op MNM zeggen: Zijn muziek zal altijd voortleven :} Ik vond hem echt altijd goed en zal dat blijven vinden. De wereld verliest er echt een grote naam aan.

    Ik vind het echt heel erg, er waren fans die zich voor het ziekenhuis zetten en dan te horen kregen dat hun idool gestorven is. Ik vind het echt vet jammer!
    Myn stiefpa zit al de hele tijd star voor zich uit te staren, hij was echt zo'n hard-diefan van Michael, hy is er al fan van sinds jackson 5 =[


    Let's do this poo