• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Damn, volgens mij kan niemand dit echt geloven.

    Damn, wat nu met die zijn kids? o.o
    Wedden dat er een 'gevecht' voor gaat zijn?
    Ik vind het echt erg voor ze.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik vidn het verschrikkelijk,voor al zijn fans,zijn ouders,zijn kinderen,ik vond het wel een engerd maar toch is het ook een mens,ook al was zijn muziek geweldig,ik hoorde het vanacht,ik vind het zo erg hij was pas 50,en hij wou nog een nieuwe tour gaan doen in Londen.


    I love you,but you don't love me!

    Echt erg, zo jong o.o
    Super onverwachts ook, mijn moeder kwam me het vanmorgen vertellen en ik geloofde het eerst echt niet. Ö
    Echt raar.


    Mew <3

    Ik was al sinds me 7e fan van hem en wilde echt graag nog een keer naar een concert.. Het is echt niet voor te stellen..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mijn broer zei het gisterenavond al.
    Ik kan het gewoon niet geloven, Michael Jackson is zo één van die personen waarvan ik me niet kan voorstellen dat die dood gaat. o-o

    Ik zat gister nacht RTL boulevard te kijken en dat werdt onderbroken om dit nieuws te melden ja. Ik was erg geschokt, Hij kreeg een hartstilstand in zijn appartement in LA. Hij is met een amulance met spoed naar het ziekenhuis gebracht. In het de ambulacne raakte hij in coma en nog geen twee uur later is de king of pop overleden in het ziekenhuis. Zijn ouders hebben het ook bevestigt.


    Your fingerprints are on my heart.

    Ik zelf ben geen fan ofzo van hem, maar het is wel een klap in je face oO
    Je krijgt niet voor niet de titel King of Pop en nu issie dood ;|
    RIP Michael Jackson.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wow. :o


    Tanya is de beste.

    Ik hoorde het gisternacht op de radio, dat was wel even schrikken eigenlijk...


    I am an idiot, I move.

    Daar werd ik stil van toen ik het vanmorgen in de krant las. Gisterennacht ging ik bij een vriendin naar haar feest en daar kwamen 3 van zijn nummers. Das echt kut ;l


    Look at me, do you like what you see?

    Affectionate schreef:
    Daar werd ik stil van toen ik het vanmorgen in de krant las. Gisterennacht ging ik bij een vriendin naar haar feest en daar kwamen 3 van zijn nummers. Das echt kut ;l


    Op de begrafenis van mijn oom hadden ze ook een liedje van hem gedraait, echt, dude, ik had zitten janken, net ook toen het op tv was dat liedje. dat is inderdaad kut ja. :l
    Je hebt herinneringen aan die persoon.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik was geen fan van hem, maar ik vond zijn muziek wel goed. De muziekwereld is een grote artiest kwijt.

    R.I.P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    OMG toen ik da las, ik geloofde da ni :O

    Ocharme die zijn kinderen..
    Ookal was Michaël een creep hij had wel goede liedjes..
    R.I.P Michaël(


    Stop wishing, Start doing..

    Veel sterkte voor al de personen die dicht bij hem staan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker