• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Ik hoorde het op de radio, meteen 't nieuws aangezet. ._.
    Echt heel onverwacht, en ik vind het echt erg |:

    Die foto is inderdaad wel engig, vooral omdat je je realiseert dat dat de laatste foto is met een enig teken van leven..


    -

    Jah, kwn, ik ben geen zo'n fan van hem,
    me die kinderen 'n al en al zijn neuscorecties!

    Ik was toen ik het hoorde echt in shock.
    Ik vond hem ook best eng hoor, maar toch; Hij is echt een soort legende en zijn muziek is gewoon hardstikke goed.


    hoi, jij bent leuk.

    Wel heel onverwacht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zijn dood vind ik zo ironisch.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik vind het zooo erg. Ondanks alles wat hij heeft meegemaakt aan slechte publiciteit, hield ik echt van zijn muziek! Hij is een groot voorbeeld voor me als het gaat om dansen.

    R.I.P mj!


    I want my bloody cheese now!^^

    Succubus schreef:
    Zijn dood vind ik zo ironisch.


    Er is niets ironisch aan hoor.
    Een dood van iemand (maakt niet uit wie) is nooít ironisch, als je dat zegt heb je geen respect!

    ontopic: toen mijn moeder het vertelde had ik echt zo iets van 'nee meen je niet!' Maar toen ik de tv opzette en naar TMF ging had ik wel effe mijn klop gekregen, het ging (of gaat) echt continu over MJ.
    Ik vind het echt erg, de muziekwereld is een grote naam kwijt.

    R.I.P. Michael Jakson.<3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik was egt in shock ,,,,
    had het egt niet zien aankomen


    I believe i can <3

    echt kut dat ie dood is...
    ik vond m zelf ook best wel n engerd :$ maar zijn muziek was gewoon geweldig! het raakte mensen echt
    R.I.P Michael


    She said: I gotta find out for myself

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Er is niets ironisch aan hoor.
    Een dood van iemand (maakt niet uit wie) is nooít ironisch, als je dat zegt heb je geen respect!

    ontopic: toen mijn moeder het vertelde had ik echt zo iets van 'nee meen je niet!' Maar toen ik de tv opzette en naar TMF ging had ik wel effe mijn klop gekregen, het ging (of gaat) echt continu over MJ.
    Ik vind het echt erg, de muziekwereld is een grote naam kwijt.

    R.I.P. Michael Jakson.<3.

    agree


    She said: I gotta find out for myself

    Ben nu zo al die liedjes op mijn iTunes nog eens aan het beluisteren.
    Ik dacht eerst dat mijn moeder het voor de grap zei, maar, 't is dan toch waar.

    Hij was echt waar zo'n legende.
    R.I.P. Michael Jackson


    007

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Er is niets ironisch aan hoor.
    Een dood van iemand (maakt niet uit wie) is nooít ironisch, als je dat zegt heb je geen respect!

    ontopic: toen mijn moeder het vertelde had ik echt zo iets van 'nee meen je niet!' Maar toen ik de tv opzette en naar TMF ging had ik wel effe mijn klop gekregen, het ging (of gaat) echt continu over MJ.
    Ik vind het echt erg, de muziekwereld is een grote naam kwijt.

    R.I.P. Michael Jakson.<3.


    idd.

    Damn, ik weet het nu al een paar uur en ik heb nog altijd iets van 'verdorie, is het echt?'
    MJ was, neen is nog altijd, geniaal, zijn muziek is fantastisch gewoon. Er zijn veel artiesten met goede muziek, maar MJ is forever de king of pop. En daar zal nooit iemand iets aan veranderen

    het was echt een geweldige zanger .
    al die dingen wat er werd gezegd was gewoon niet waar . die mensen die ,die verhalen vertelden zijn gewoon jaloers.

    ik wertd vanochtend wakker en mijn moeder zei dat hij in coma raakte en toen een harstilstand ik dacht eers zo van dat is niet waar , je maakt ene grapje maar het is dus echt zo

    UseSomebody schreef:
    (...)

    idd.

    Damn, ik weet het nu al een paar uur en ik heb nog altijd iets van 'verdorie, is het echt?'
    MJ was, neen is nog altijd, geniaal, zijn muziek is fantastisch gewoon. Er zijn veel artiesten met goede muziek, maar MJ is forever de king of pop. En daar zal nooit iemand iets aan veranderen


    Ja, ik zit hier ook nog steeds. 'is dat nou serieus?' echt, ik kan het eigenlijk niet geloven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson