• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    OMG! Ik zal je zeggen, deze man blijft voor mij geweldig. Hij kon dan wel een griezel zijn enzo, maar ik had en heb nogsteeds respect voor hem. Zijn muziek is in een woord AWESOME en die man kon echt dansen. R.I.P. <3


    bla bla bla

    Ik vond hem niet heel erg goed, of leuk, maar weejte, niemand verdiend de dood. dus R.i.p

    OMG! :O - is alles wat ik kan zeggen -

    Ik vind het wel een raar idee hoor. En ik vind het voornamelijk zo zielig voor hem, hij heeft zichzelf waarschijnlijk nooit echt geaccepteerd gevoeld en daardoor niet echt kunnen leven. Zijn musiek is echter geweldig, en Thriller is nog steeds mijn favoriet.
    Ik heb het net mijn zus verteld, nou, die kan het ook niet geloven. Die zegt de hele tijd; 'Woooow' etc.
    R.I.P. The King of Pop, his music shall always live


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dood of niet, voor mij blijft hij áltijd de enige echte "King Of Pop".
    Ik vind het wel raar.. maar ze zeggen ook dat hij aan een overdosis overleden kan zijn..


    -

    Naja moge hij ruste in vrede.

    hij heeft trouwens best een kut life gehad als je het mij vraagt.. :x


    We can only learn to love by loving.

    Het is vreselijk, ik vind het zielig, hij heeft nooit een echt leven gehad. 50 jaar en dan al dood, hij werd geleefd, hij heeft zelf nooit geleefd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wow! Oo
    Michael Jackson? Dood? 0o -Kan het niet geloven- Hij kan toch niet dood zijn? Hij had toch nog een soort van tour te komen, of vergis ik me dat? O_o


    You'll never dream alone. <3

    ILoveHajar schreef:
    Dood of niet, voor mij blijft hij áltijd de enige echte "King Of Pop".
    Ik vind het wel raar.. maar ze zeggen ook dat hij aan een overdosis overleden kan zijn..


    Ik sluit me helemaal bij jou aan.
    Ja had had een overdosis slaappillen ingenomen, maar hoe dat zit weet ik niet?


    bla bla bla

    Hush schreef:
    Het is vreselijk, ik vind het zielig, hij heeft nooit een echt leven gehad. 50 jaar en dan al dood, hij werd geleefd, hij heeft zelf nooit geleefd.


    idd... ik vind het echt heel triest voor die man..

    o en mijn vriendin is ff heel depri dus ga der troosten op msn ; ze was huge fan van hem...


    We can only learn to love by loving.

    Het word continu op de tv en radio gezegt. Tjah, ik had niet echt iets met die Michael Jackson. Maar jah, hopen dat hij een betere leven zou hebben daar boven.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik had net op een site gelezen hoe het precies verging. En in de tijd dat hij was gereanimeerd en naar het ziekenhuis ging, lag hij in een coma. En daar is hij dus nooit uitgekomen. Maar er is wel een foto van gemaakt. Best raar om te weten dat dit de laatste foto was, waar hij nog een beetje leefde. Respect voor M.J. en voor wat hij allemaal bereikt heeft.

    May he rest in peace.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Fighter schreef:
    (...)

    idd... ik vind het echt heel triest voor die man..

    o en mijn vriendin is ff heel depri dus ga der troosten op msn ; ze was huge fan van hem...

    Hij was de grootste, daar mogen sommige mensen best verdrietig om zijn, ook al zou ik er niet depri van worden, er mist nu wel wat in de muziekwereld.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    I know, ik geloofde het eerst niet en moest lachen :X niet omdat ik het leuk vind dat hij dood is.. maar al die dure concerten gaan nu niet door en die gast was ooit mooi en fockin succesvol.. nu is hij lelijk, dood (hij was al doodziek) en moest hij na al die schandalen zijn CD'en als een B-artiest promoten.. hij maakte de ene fout na de andere.. eigenlijk gewoon enorm triest.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Liess schreef:
    Ik had net op een site gelezen hoe het precies verging. En in de tijd dat hij was gereanimeerd en naar het ziekenhuis ging, lag hij in een coma. En daar is hij dus nooit uitgekomen. Maar er is wel een foto van gemaakt. Best raar om te weten dat dit de laatste foto was, waar hij nog een beetje leefde. Respect voor M.J. en voor wat hij allemaal bereikt heeft.

    May he rest in peace.


    dat ziet er heel eng uit... en idd raar dat dit Dé laatste foto is..


    We can only learn to love by loving.