• Hier kan je over Vampieren praten.

    En maak hier alsjeblieft geen ruzie.
    Iedereen heeft zijn eigen mening.


    Let the Night embrace you

    CUTExDIAMOND schreef:
    ik kijk altijd supernatural
    en ik vind dat ze de vampiers daar wel goed in doen

    toch?


    idd vind ik oowk ^^ maar ook in Twilight

    Queen of the Damned vampier, Lestat is ook sexy :Y) Hij is eigenlijk de nummer een favo vampier van mij, LEATHER CLAD VAMPS<33


    Slowly floating to the sky...

    SleepingSun schreef:
    (...)
    gaat over een jongen die een vampier word

    hoe heet dat boek? ;P


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    (...)
    hoe heet dat boek? ;P


    Cirque De Freak ofzo. (':


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    GoldenShot schreef:
    (...)
    hoe heet dat boek? ;P
    boeken reeks,
    'De wereld van Darren Shan' heet ie. er zijn 12 boeken van^^

    @ Geesz dat is het eerste boek

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 20:31 ]


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Vampieren zijn cool.
    Edwaaaaaard. <3

    Maar Dracula is inderdaad geen vampier maar een heerser die veel gruweldaden deed;

    Vlad was een uiterst bloeddorstig heerser. Zijn hobby was het spietsen van mensen waaraan hij zijn bijnaam "Ţepeş" (spietser) te danken heeft. Spietsen was een gruwelijke manier om iemand te doden. Een aangespietste houten staak werd bij het slachtoffer tussen de benen in de anus gestoken. Vaak werden twee paarden aan de benen van het slachtoffer vastgebonden die het slachtoffer over de paal heen trokken. Er waren ook heel wat gevallen waarbij de staak er via een andere weg in werd gestoken, via een andere lichaamsopening, of met bruut geweld via de onderbuik of borst. Soms werd de staak via de mond ingebracht, zodat het slachtoffer ondersteboven kwam te hangen. De staak mocht niet te scherp zijn, want dan zou het slachtoffer te snel sterven. De 'kunst' was om de staak zo diep in te brengen, dat het slachtoffer niet meteen stierf, maar ook niet van de staak afviel als hij rechtop werd gezet. Als het slachtoffer zo in de lucht hing, werd hij of zij door zijn eigen lichaamsgewicht, langzaam naar beneden getrokken, waarbij de punt van de staak langzaam door de ingewanden heen ging. De dood van de slachtoffers was heel pijnlijk en kon soms enkele dagen duren.

    Hij gebruikte ook andere manieren om mensen te vermoorden zoals levend villen, koken, onthoofden, de ogen uitsteken, wurgen, ophangen, verbranden, roosteren, in stukken hakken, levend begraven en ga zo nog maar door. Vlads meeste slachtoffers waren kooplieden en bojaren uit Walachije, maar hij had er geen enkel probleem mee om ook buitenlandse edelen en zelfs kinderen op gruwelijke wijze te doden. Toen hij later in ballingschap in Hongarije verkeerde, zou hij volgens sommige ooggetuigen zelfs voor zijn eigen plezier kikkers en andere kleine dieren spietsen. Dit soort gedrag toonde aan dat hij geestelijk niet in orde was.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 20:33 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ga ook maar eens aan de Darren Shan-serie beginnen. (:


    hoi, jij bent leuk.

    SleepingSun schreef:
    (...)boeken reeks,
    'De wereld van Darren Shan' heet ie. er zijn 12 boeken van^^

    mmmh, allemaal over die jongen?
    ik heb een boek van darren shan gelezen, maar ik denk niet dat het daar over ging


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    (...)
    mmmh, allemaal over die jongen?
    ik heb een boek van darren shan gelezen, maar ik denk niet dat het daar over ging
    ja allemaal over Darren.
    en ik dak dat je dan een boek heb gelezen van de Demonatra serie, ging het over weerwolven en demonen?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik vind de Darren Shan serie niet zo leuk, geef mij toch maar gewoon Twilight.:Y)


    -

    SleepingSun schreef:
    (...)ja allemaal over Darren.
    en ik dak dat je dan een boek heb gelezen van de Demonatra serie, ging het over weerwolven en demonen?

    jah *gaat een lichtje branden*
    maar das dan iets anders?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    (...)
    jah *gaat een lichtje branden*
    maar das dan iets anders?
    ja hij heeft 2 series
    -Demonatra, gaat over demonen en weerwolven
    -De wereld van Darren Shan, gaat over vampieren


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)ja hij heeft 2 series
    -Demonatra, gaat over demonen en weerwolven
    -De wereld van Darren Shan, gaat over vampieren

    okeej, nu volg ik.
    is die tweede goed?
    dan ga ik ze eens halen in de bib

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 21:29 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    (...)
    okeej, nu volg ik.
    is die tweede goed?
    dan ga ik ze eens halen in de bib
    ik vind ze bijde goed, maar de wereld van Darren Shan vind ik wel beter.
    maar je moet wel kijken of je bieb de hele serie heeft, hier is die zo handig die heeft het eerste boek niet, dus heb ik ze maar gekocht^^


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mijn vriendin gelooft heel erg in darren shawn en ik geloof in twilight. Dat zijn twee tegnovergestelde dingen. En zij denkt daardoor dat Twilight totaal ongeloofwaardig is maar dat vindt ik niet(heb de boeken van darran niet gelezen)
    Maar das kinda knap irritant :X want elke keer als ik er wat over zeg zegt zij weer dat is hardstikke ongeloofwaardig :X
    maar ik geloof in twilight :Y)

    p.s Sleeping niet boos worde nu he :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.