• Mijn vraagje aan jullie is dus:
    Hoeveel meisjes slikken de pil?
    Ik neem hem al vanaf mijn 15de ofzo, maar volgens mijn moeder was het vroeg...¬¬×
    En ik heb hem sinds die twee jaar nog nooit doorgeslikt, en aangezien ik ongesteld moet zijn op de datum dat mijn vriend terug komt van een maand Amerika ... zou ik hem graag ff doorslikken if you know what i mean...
    En ik vroeg me af...Is dat dan niet vreselijk smerig met die doorbloedingen enzo? En de volgende maand, wordt je dan niet zo twee keer zo erg ongesteld?
    Ik hoop dat iemand me daarbij kan helpen, want ik zit er nou niet op te wachten ongesteld te zijn bij het weerzien van mijn grote liefde :D

    Kus Jess


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Katherine schreef:
    Ik vind dat echt absurd om de pil te slikken al op je 13de. Denk is na, mensen, alsjeblieft! Dat vergroot kansen op kanker, aanzienlijk. Waarom denken jullie dan dat vandaag de dag steeds meer en meer vrouwen borstkanker beginnen te krijgen? En dat is afschuwelijk onnatuurlijk en alles wat onnatuurlijk is, is ongezond. Mijn tante stierf aan borstkanker. Rarara, hoe zou dat komen?

    Ik vind dat je op zijn minst op je 16de moet beginnen met de pil, maar toch niet op je 13de? Ik wou ze gaan halen bij de dokter onlangs, maar hij wou het mij niet geven omdat ik nog geen vriend heb. En ik ben 15!
    Als jullie allemaal zo snel dood willen of vruchteloos willen worden, ga je gang! Maar dat ding kan echt gevaarlijk zijn.
    En het is vreselijk onverantwoordelijk van jullie en jullie ouders (degene die de pil te vroeg beginnen te slikken) om er zo mee te beginnen. Gebruik nen tampon ofzo, als het zo oncomfortabel is, maar de pil zou moeten wachten.

    En het is niets om over te stoefen, hoe vroeg je de pil bent begonnen te nemen.

    Jesus, grow up! Het wordt al stilaan tijd.
    En neem het niet persoonlijk, ik zeg dat alleen omdat dat waar is.


    Heel ff, hoor...
    Onvruchtbaar zijn, het zal me een worst wezen, ik heb een fuckking zware bevalling achter de rug en alles wat ik wil is niet meer ongesteld zijn...
    Mijn ouders zijn van die geitenwollesokkensukkels, bedankt voor je opmerkingen, maar dat hoor ik elke dag.
    En wacht maar tot jij een keer een vriend krijgt... als jij zwanger word, wil ik je niet horen klagen...
    En vertrouw me, de manier waarop jij praat verteld me genoeg... Voor jou word het nog zwaarde dan het bij mij was XD


    Nee, jou Kop is Kermis...