• Dat is van mijn broer zei, en dit had hij gehoort. Dat in 2012 Nederland onder water zit, omdat NL ligt onder de zeespiegel. Tot Amersfoort word het overstroomt.
    Ik vind dat scary =O
    In andere landen kan je nog wel heen gaan en ben je daar veilig ofzo. Zoals in Engeland, Duitsland en België.
    Ik weet niet of ik het moet geloven o.o


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik blijf leven in Nijmegen! En als de wereld vergaat gaan we met z'n alle(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    pigheaded schreef:
    Ik blijf leven in Nijmegen! En als de wereld vergaat gaan we met z'n alle(A) -zo denk ik dan-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik woon in Zeeland.
    En de wereld vergaat vast wel een keer, maar dat zien we dan wel weer :')


    Up to the sky, To win, or die!

    Prankster schreef:
    -zucht- Dat is bullshit afkomstig van de Maya's.

    Dit is niet die Maya voorspelling, dit is wetebschappelijk bewezen.Als we niks zouden doen gebeurt het echt maar we(ze) doen er wat aan dus we hoeven ons geen zorgen te maken.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    mijn vader zegt dat dat de maya's hebben voorspeld dat 90 12-12-2012 alle planeten op een rij staan en dat alle planeten een soort magneet zijn en dat ze aan elkaar beginnen te trekken en dat het dan explodeert

    Mij maakt het niets uit, want ík leef dan nog. :9~
    Nee, even serieus, ik geloof er niets van, de wereld ging in 2008 ook al eens vergaan en ik ben er nog hoor.


    Only losers can act the way you do

    yufreak schreef:
    mijn vader zegt dat dat de maya's hebben voorspeld dat 90 12-12-2012 alle planeten op een rij staan en dat alle planeten een soort magneet zijn en dat ze aan elkaar beginnen te trekken en dat het dan explodeert
    Dat ging er ookal gebeuren in 2008 en ik leef nog hoor. :9~


    Only losers can act the way you do

    HAHAHA, onzin.
    En als het toch gebeurd, heb ik geluk want ik woon in Limburg :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    jah ag als nederland tot amersvoort of zo iets onderwater komt te staan, boeit me dat best wijnigxD
    ik woon in limburg, dus zal ik pas als laatste last krijgen van natte voetjes:P

    maar er zijn wel sirieus mensen die geloven dat de wereld in 2012 ten onder zal gaan!
    een vrouw uit america bv, die heeft geen geld in haar pensioen gestoken, maar al het geld aan een enorme ark van noach boot ding gestopt, en die heeft ook alemaal al astronoutenvoer en zo ingeslagen,...

    maar heb lijkt me best heftig en kut als het wel gebeurd,..:S
    dr komt daar nu trouwens ook ene film van in de bios, die heet 2012(hoe orgineel:O)

    het is waar we ligggen onder de zeespiegel, maar ik hoop het niet zeg...

    2012 is het einde van de Mayakalender. Daarom zijn "paragnosten" gaan gillen en nu gelooft de halve wereld die bullshit. Echt, zoek een leven, want in 2012 pleeg je toch zelfmoord xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Wat zijn de Maya's? : D -dom-


    your eyes are like stars in the night.

    ja dat had ik ook gehoord dat komt door het broeikast effect.
    Door het Broeikast effect, word het warmer op de aarde, de noord en zuidpool smelten, en zo overstroomd de aarde, volgens Pueblo-indianen, de Zulu's en de Maya's

    ik weet niet of het waar is, ik meld alleen maar info ^^

    x

    nee ik geloof het niet.
    ze zeiden ook dat 21 april 2009 nl zou overstromen xD
    wat een gelul.

    xCIxTHx schreef:
    ja dat had ik ook gehoord dat komt door het broeikast effect.
    Door het Broeikast effect, word het warmer op de aarde, de noord en zuidpool smelten, en zo overstroomd de aarde, volgens Pueblo-indianen, de Zulu's en de Maya's

    ik weet niet of het waar is, ik meld alleen maar info ^^

    x

    zo kom je er ook nog eens achter x]
    bijna iedereen zegt het (niet lullig bedoeld)
    maarja ik geloof niet dat het 2012 gebeurd ofzo