• Dat is van mijn broer zei, en dit had hij gehoort. Dat in 2012 Nederland onder water zit, omdat NL ligt onder de zeespiegel. Tot Amersfoort word het overstroomt.
    Ik vind dat scary =O
    In andere landen kan je nog wel heen gaan en ben je daar veilig ofzo. Zoals in Engeland, Duitsland en België.
    Ik weet niet of ik het moet geloven o.o


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Geeft toch niet?
    Dan komen alle NL'ers naar België.
    :Y)

    als het goe3d is. blijft mijn dorp nog nét staan xD enw eetje ik geloof ut neit huuwr

    Ik woon in Limburg :Y)

    Tis een kwestie van geduld tot heel Holland Limburgs lult.


    If you want me to listen, whisper...

    Hhaa.. zolang het daar is kan het geen kwaad, voor mij dan toch!Nee ik wens het niemand toe!
    ik woon in Belgie aan de kust..
    Vijf minuten wandelen en ik zit op het strand x)
    Dus moest het hier onder water lopen dan heb ik dikke pech.

    Nujaa, dat Nederland in 2012 onder water zou lopen.. dat geloof ik niet. Als het nou wat langer zou duren vooraleer het gebeurd.. oke, dan misschien wel.. dat de zeespiegel stijgt is al langer geweten!

    Wist ik al, zeiden ze op sgool. maar ik geloof wel da Als Nederland lager gaat zakken, we idd onder water komen. Want Nederland is zowieso een laag land en ligt idd onder de zee spiegel. maar ze zeiden ook zoiets van: in 2015 kunnen de mensen niet meer op aarde wonen dus meoten we met een ruinmte schip naar een andere planeer. juist ja xD Das wel egte onzin. en btw, als het zover is we zien dan wel (':

    Ow, komt het water omhoog? ik d8 dat nederland zakte XD. Alweer een reden dat ik NIET oplet op sgool '(':

    Mhwuahaa Ik woon lekker in een boerengat in de Achterhoek xD Oke dat klonk heel boers x). Het is denk ik bullshit maarja als het zo zou zijn, dan gaan wij Duitsland veroveren! ^^.


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik verdrink dus eigenlijk niet. Ik woon gewoon 10 minuten van de grens van Duitsland af (A)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik woon in midden nederland dus ik verga niet xD:P

    x.


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Yes, eindelijk het einde aan nederland. :Y)

    we leven al onder water. vond je het ook al zo nat?

    -.-' maak je er niet druk om.

    Bij wie mag ik intrekken die niet op die plek woont? XD


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik vertrek naar Turkije, dat land stroomt nooit van z'n leven over. 8)


    we've only said goodbye with words

    Ach, zo hard zal het wel niet lopen. Nederland staat pas geheel onder water bij 60 meter zeespiegelstijging. Ik blijf lekker in Groningen wonen.


    I am an idiot, I move.

    Maar dat is toch geweldig dan kunnen die mensen dat nog niet konden zwemmen, leren zwemmen, en de zwemsters onder ons, moeten niet meer naar een zwembad gaan xD
    Nee dat is gewoon dikke bullshit
    Ze zeggen ook dat we gaan sterven door het ozonlaag en nu door het water, en binnenkort gaan er plots hier in België (ik woon in België voor alle duidelijkheid) en bij u in Nederland vulkanen komen en die gaan uitbarsten xD
    Das gewoon dikke shit, dit artikel kan ik gewoon niet geloven, ze zeggen ook dat binnen 50 jaar dit gaat gebeuren xD
    Maar alle we moeten toch van iets sterven, liever dan verdrinken ofzo dan vermoord te worden hoor --' xD