• Dat is van mijn broer zei, en dit had hij gehoort. Dat in 2012 Nederland onder water zit, omdat NL ligt onder de zeespiegel. Tot Amersfoort word het overstroomt.
    Ik vind dat scary =O
    In andere landen kan je nog wel heen gaan en ben je daar veilig ofzo. Zoals in Engeland, Duitsland en België.
    Ik weet niet of ik het moet geloven o.o


    Maybe part of loving is learning to let go...

    tomfreakske schreef:
    dan komen jullie allemaal gezeliig bij mij in België wonen:Y)
    Xx

    Gezellig wij hebben grote bedden en extra matrassen jullie zijn altijd welkom we hebben zelfs een tent :o
    Maar ik zou die op de trampoline zette stel dat het hier ook overstroomd XD

    het gaat echt niet overstromen :O daar verzinnen ze wel weer iets op en ach ja ik woon toch in twente dat ligt helemaal in het oosten van nederland xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Gelukkig woon ik dus in Drenthe, dat blijft dus wel bestaan xd. Maar het ijs smelt vandaar dat het water stijgt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    volges mij klopt dat niet echt ;p
    je broer wil je gewoon in de zeik neme :'D
    <3


    Add me ;D

    Maar ze hadden togh ook zoo'n lange tunnel ofzo? Waarmee ze een 2e oerknal wouden veroorzaken?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    AshyMosh schreef:
    volges mij klopt dat niet echt ;p
    je broer wil je gewoon in de zeik neme :'D
    <3


    Nah mijn broer klonk zo overtuigend. Hij vertelde het niet alleen aan mij, maar ook tegen mijn moeder. En zij zei dat ze er iets aan gaan doen enzo. Maar jha, hij hoorde het in zo'n reclame geval toen in de bios x]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ze zeggen ook dat in 2012 de wereld vergaat ofzo. Maak je maar niet zo druk, anders was er vast wel meer ophef over. Ik geloof het niet zo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dat is zo vaak gezegd vroeger ook. ze zeiden ook 2000 is het jaar dat de aarde ontploft guess what we are still here ;)

    Dat zien we dan wel. :'D


    blame the bully.

    ik vind het totale onzin,ze zeggen dat de aarde explodeert ofso iets,en als het gebeurt,nou dan gebeurt het!
    en als het zo zou zijn dan zouden ze nu al plannen enzo maken om het nog te redden!
    dan zou er meer ophef over zijn!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 13:37 ]


    I love you,but you don't love me!

    Dat van dat overstromen kan heus wel.. , dat de wereld vergaat is weer een héél ander verhaal.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik woon in België dus ik ben lekker veilig. :Y)
    maarachja, ze zeggen zoveel. (;


    A. ikmisje.

    Honour schreef:
    Ik woon in Belgie dus ><


    None but ourselves can free our minds.

    RashNintendo schreef:
    ze zeggen ook dat heel de wereld ten ondergaat dan
    en dat de ijstijd weer begint XD

    ik geloof het niet
    en zo wel
    we zien het dan wel

    Dat van de ijstijd is wel waar, hoor.
    Er komt een nieuwe ijstijd. De kans dat wij die meemaken is wellicht miniem maar er komt toch wel een nieuwe ijstijd.

    ze zeggen idd dat ergens in 2012 de wereld vergaat ofzo O.o
    mrja, k heb dus echt geen idee of t ook echt waar is x]


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable