• Want dat is echt typisch mijn ouders. Oké,vooral mijn moeder. Mijn vader heeft het niet zo hard en laat me meestal gerust met wie mijn vrienden zijn. Maar als ik nu bevoorbeeld een vriend heb,gewoon een vriend,neit meer. Van het mannelijk geslacht begint mijn moeder ineens te denken dat ik verliefd ben. Ook al is he tniet zo. Als ik dan tegen haar zeg dat het niet zo is,maakt het toch niet uit. Want ze doet gewoon verder met mij te pesten,en dan kan ze niet zwijgen over die vriend van mij. Waar totaal niets tussen is. Nu belt er een vriend daar straks,hoor je gewoon mijn moeder op de achtergrond roepen; "Is dat mijn toekomstige schoonzoon?" En man,dat is echt schaamtelijk,dus ik hoop dat hij het niet heeft gehoord. Anders zeg ik gewoon tegen hem dat mijn moeder weer vanalles in haar hoofd aan het halen is. Maar omg; kan ik nu gewoon geen vrienden meer hebben zonder dat ze denkt dat er meer is -_-" Iemand nog ervaringen met van die vervelende ouders?

    Ps; lees dit.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 18:03 ]

    Freakdog schreef:
    (...)

    Ik hoop het niet voor je.
    Dan loop je met je ma door de stad hoor je opeens naast je: Hee, is dat geen leuke jongen voor je?
    En mijn vader is al even erg.


    Hoop ik voor mezelf ook x'd
    ohnee, nou da's pas erg; in het openbaar ;o


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Jha^^ een grote ik-maak-mijn-kind-belachelijk-bij-vrienden-moedermeeting ;o


    Nee joh, we geven ze een: Wij-zoeken-jongens-uit-voor-onze-dochters-vakantie!

    Ik schaam me dood O.O

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 18:31 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Jha^^ een grote ik-maak-mijn-kind-belachelijk-bij-vrienden-moedermeeting ;o

    En we zetten ze op een onbewoondeiland zodat ze niet meer kunnen terug komen. Want eens dat ze terug zijn hebben ze ideën van elkaar op gedaan ö.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    En we zetten ze op een onbewoondeiland zodat ze niet meer kunnen terug komen. Want eens dat ze terug zijn hebben ze ideën van elkaar op gedaan ö.


    Stel je voor; nóg meer ideeën om ons belachelijk te maken! Ik denk niet dat ik dat zou overleven ><


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Freakdog schreef:
    (...)

    Nee joh, we geven ze een: Wij-zoeken-jongens-uit-voor-onze-dochters-vakantie!

    Ik schaam me dood O.O


    Wat denk je van deze: wij-maken-onze-dochters-belachelijk-en-zoeken-er-jongens-voor-uit-vakantie? x'd


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Wat denk je van deze: wij-maken-onze-dochters-belachelijk-en-zoeken-er-jongens-voor-uit-vakantie? x'd

    Ieder moeder meld zich aan :')

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ieder moeder meld zich aan :')


    Met de onze voorop (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Jup, dat doet de mijne ook >.<


    I am an idiot, I move.

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Met de onze voorop (:


    Die van ons spannen de kroon op ehm... Paaseiland!
    Want al die ideetjes van al die moeders moeten we toch niet hebben ;O


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Die van ons spannen de kroon op ehm... Paaseiland!
    Want al die ideetjes van al die moeders moeten we toch niet hebben ;O


    geweldig _O_


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Nu verdienen we koekjes en schouderklopjes van opgeluchte vaders die eindelijk van die kletskousen af zijn! ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja hoor
    bij mij is dit ook zo. Van mijn moeder, vader en zus.

    moeders -.-'
    ik heb er zelf ook zo eentje, helaas.


    fuck me, i'm famous

    Freakdog schreef:
    Nu verdienen we koekjes en schouderklopjes van opgeluchte vaders die eindelijk van die kletskousen af zijn! ^^

    En van al die dochters die nu af zijn van hun moeder die zich moeien met de mannelijke vriendschappen x'D

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    En van al die dochters die nu af zijn van hun moeder die zich moeien met de mannelijke vriendschappen x'D


    Ja maar dan worden we zo dik van de koekjes ;O
    Hmm, glaasjes alcohol dan maar? -wbw-


    We'll still love each other, forever and always. <3