• Want dat is echt typisch mijn ouders. Oké,vooral mijn moeder. Mijn vader heeft het niet zo hard en laat me meestal gerust met wie mijn vrienden zijn. Maar als ik nu bevoorbeeld een vriend heb,gewoon een vriend,neit meer. Van het mannelijk geslacht begint mijn moeder ineens te denken dat ik verliefd ben. Ook al is he tniet zo. Als ik dan tegen haar zeg dat het niet zo is,maakt het toch niet uit. Want ze doet gewoon verder met mij te pesten,en dan kan ze niet zwijgen over die vriend van mij. Waar totaal niets tussen is. Nu belt er een vriend daar straks,hoor je gewoon mijn moeder op de achtergrond roepen; "Is dat mijn toekomstige schoonzoon?" En man,dat is echt schaamtelijk,dus ik hoop dat hij het niet heeft gehoord. Anders zeg ik gewoon tegen hem dat mijn moeder weer vanalles in haar hoofd aan het halen is. Maar omg; kan ik nu gewoon geen vrienden meer hebben zonder dat ze denkt dat er meer is -_-" Iemand nog ervaringen met van die vervelende ouders?

    Ps; lees dit.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 18:03 ]

    maar een reactie als 'is dat mijn toekomstige schoonzoon' is wel heeeeeel erg door de grond zakkend ><


    ok

    tamere schreef:
    maar een reactie als 'is dat mijn toekomstige schoonzoon' is wel heeeeeel erg door de grond zakkend ><

    Inderdaad ö Ik hoop echt dat hij het niet gehoord heeft :').

    Freakdog schreef:
    (...)

    But that's totally obvious. :Y)

    :Y)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Nee, want ik mag niet met jongens omgaan van haar.


    None but ourselves can free our minds.

    Vreselijk irritant is dat. Mijn god. o.o


    -

    Mijn moeder zegt altijd dat jongens en meisjes niet gewoon vrienden kunnen zijn, er zit altijd meer achter. Nouja zeg dat slaat nergens op :8


    -

    Oei.
    Dat is niet leuk =\
    Zeg gewoon tegen haar dat je dat niet leuk vindt, en dat het verschrikkelijk genant is. Misschien begrijpt ze het wel (':
    Mijn trouwe lezers mogen niet lijden. :(
    Bytheway, staat dit niet een beetje fout hier?


    Where there is a sea there are pirates...

    Genius schreef:
    Mijn moeder zegt altijd dat jongens en meisjes niet gewoon vrienden kunnen zijn, er zit altijd meer achter. Nouja zeg dat slaat nergens op :8

    Dat slaagt inderdaad nergens op ;O.