• Want dat is echt typisch mijn ouders. Oké,vooral mijn moeder. Mijn vader heeft het niet zo hard en laat me meestal gerust met wie mijn vrienden zijn. Maar als ik nu bevoorbeeld een vriend heb,gewoon een vriend,neit meer. Van het mannelijk geslacht begint mijn moeder ineens te denken dat ik verliefd ben. Ook al is he tniet zo. Als ik dan tegen haar zeg dat het niet zo is,maakt het toch niet uit. Want ze doet gewoon verder met mij te pesten,en dan kan ze niet zwijgen over die vriend van mij. Waar totaal niets tussen is. Nu belt er een vriend daar straks,hoor je gewoon mijn moeder op de achtergrond roepen; "Is dat mijn toekomstige schoonzoon?" En man,dat is echt schaamtelijk,dus ik hoop dat hij het niet heeft gehoord. Anders zeg ik gewoon tegen hem dat mijn moeder weer vanalles in haar hoofd aan het halen is. Maar omg; kan ik nu gewoon geen vrienden meer hebben zonder dat ze denkt dat er meer is -_-" Iemand nog ervaringen met van die vervelende ouders?

    Ps; lees dit.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 18:03 ]

    Incoming schreef:
    By zyn het niet alleen mijn ouders :') het is mijn hele familie. Da's bv. op een familiefeest ofzo, begint myn moeder daar plots over te prate, en dan beginne ze my gwn allemaal te pesten >.T

    Oooh maat dat ken ik. Dan is het meteen van; Ja,mijn dochter heeft een jongen leren kennen,blablabla.schaamtelijk

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ghehe. Mijn moeder boeit het niet zo :']
    Behalve als het vriendjes betreft, herinner ik me nu ineens. Toen we destijds knus bij mekaar zaten op de bank kwam m'n moeder me vertellen dat ik te dicht bij z'n kruis zat. Ook leuk ><'

    Ohjeeeeee ><

    Freakdog schreef:
    (...)

    Tuurlijk, het toppunt van liefheid, onze moeders op Paaseiland dumpen. ^^


    Das toch juist heel erg lief van ons? Onze moedertjes vakantie geven met mensen waar ze vast en zeker heel goed mee kunnen opschieten x'd


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Das toch juist heel erg lief van ons? Onze moedertjes vakantie geven met mensen waar ze vast en zeker heel goed mee kunnen opschieten x'd


    ja!
    Ik bedoelde niets sarcastisch hoor (A)
    Dat is toch ook heel lief! We laten ze soortgenoten leren kennen. Andere Ik-maak-het-leven-van-mijn-dochter-zuur-moeders!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    ja!
    Ik bedoelde niets sarcastisch hoor (A)
    Dat is toch ook heel lief! We laten ze soortgenoten leren kennen. Andere Ik-maak-het-leven-van-mijn-dochter-zuur-moeders!


    Tuurlijk niet (A)
    Jha joh, zo doen we nóg meer vaders & dochters een plezier! Hoe lief kunnen we zijn^^


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet (A)
    Jha joh, zo doen we nóg meer vaders & dochters een plezier! Hoe lief kunnen we zijn^^


    Inderdaad, en laat de alcohol maar binnen komen (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Inderdaad, en laat de alcohol maar binnen komen (A)


    Partyy(hoera)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Freakdog schreef:
    (...)

    Inderdaad, en laat de alcohol maar binnen komen (A)

    Want we krijgen er zin in :'D.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Want we krijgen er zin in :'D.


    Idd^^


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Dat doet me denken aan dat nummer van de Millionaires.
    Alcohol!
    En hun zijn ook met zijn drieën.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Dat doet me denken aan dat nummer van de Millionaires.
    Alcohol!
    En hun zijn ook met zijn drieën.

    wij zijn gwoon beter :'D.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    wij zijn gwoon beter :'D.


    Echte hea, niemand is beter (cool)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Echte hea, niemand is beter (cool)

    Echt heee.

    doet de mijne ook o.o
    maar goed, me moeder is eindelijk aan het geloven dat het een normale vriend is.


    ok

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Echt heee.


    But that's totally obvious. :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3