• Het is al weer zes weken geleden dat Michael Jackson is overleden, maar hij is nog steeds niet begraven. Eindelijk is de familie het er over eens dat Michael op de wereldberoemde begraafplaats Forest Lawn Memorial ter ruste wordt gelegd.

    Broer Jermaine stelde eerst voor om Michael op de Neverland ranch te begraven, maar moeder Katerhine Jackson was het daar niet mee eens en hield vol dat MJ daar nooit meer wenste terug te keren.

    Michael's laatste rustplaats wordt dus nu Forest Lawn en het papierwerk zou al zijn ingevuld.

    Bron.


    Just rest in peace.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 0:29 ]


    ok

    Die is vast gaan stinken. jucky.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Die is vast gaan stinken. jucky.


    Wat zij zei en stiekem werd het ook tijd dat hij begraven werd.. :x


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    Ik vraag mij af of hij er nu uitziet zoals in Blik stond.. ><
    Helemaal verminkt ocharme.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 1:58 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    LotteLampje schreef:
    Die is vast gaan stinken. jucky.

    Volgens mij ook.
    Grose.


    ok

    Is hij nog niet begraven dan o.O dat is gestoort


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Somige mensen worden pas na 2 maanden gegraven. Helow, ze doen overledenen wel in een koelcel. Nog nooit naar Navy NCIS of een andere politie serie gekeken (lol)


    everything you imagined, and more...

    Wat is dat voor shit, dat hij nooit terug wilt gaan naar Neverland? Like, hij hield van dat park, of heb ik het nou helemaal mis?
    Maar oké, werd trouwens tijd.
    R.i.p.

    Honour schreef:
    Somige mensen worden pas na 2 maanden gegraven. Helow, ze doen overledenen wel in een koelcel. Nog nooit naar Navy NCIS of een andere politie serie gekeken (lol)

    Dat is nep sjat. Ik heb mijn moeder nog eerder bergaven en zij was eerst gecremeert, dan moe je altijd een aantal weken wachten.Dit is gewooon gestoor.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Suppressed schreef:
    Wat is dat voor shit, dat hij nooit terug wilt gaan naar Neverland? Like, hij hield van dat park, of heb ik het nou helemaal mis?
    Maar oké, werd trouwens tijd.
    R.i.p.


    ja idd hij hield wel van neverland ongelovelijk veel zelfs.
    Maar hij is er in 2005 wel uit gegaan omdat hij er nooit meer heen wou omdat hij was veroordeeld voor pedofilietijd etc...

    Het is dus een 50%/50% geval maar zelf denk ik dat hij daar wel begraven wilde worden



    RIP MJ


    RIP Michael Jackson King of Pop

    SleepingSun schreef:
    Is hij nog niet begraven dan o.O dat is gestoort

    Hij was nog nii begraven omdat ze en het raport van de 2de autopsie afwachten en zoals ik op de tv heb gehoord is dat ze zijn hersens aan het onderzoeken waren want via de hersens kun je drugs vinden etc. En blijkbaar wilde de familie eerst w8ten tot ze alle ledenmaten van hem terug kregen om hem dan in het geheel te begraven


    RIP Michael Jackson King of Pop

    Ghosts schreef:
    (...)

    ja idd hij hield wel van neverland ongelovelijk veel zelfs.
    Maar hij is er in 2005 wel uit gegaan omdat hij er nooit meer heen wou omdat hij was veroordeeld voor pedofilietijd etc...

    Het is dus een 50%/50% geval maar zelf denk ik dat hij daar wel begraven wilde worden



    RIP MJ

    Ik weet het niet, de moeder weet het het best vind ik.


    ok