• Ik vind het best irritant als je een gedeelt account hebt, dat je maar één e-mailadres kan aanmelden. Want, meestal heb ik totààl geen zin, om een nieuw e-mailadres voor enkel twee of meerdere personen.

    Dus, dacht ik; wat als je nu bij instellingen kan aankruisen dat het een gedeelt account is én je dan zo twee of meerdere e-mails in kunt vullen, zodat de andere ook op de hoogte word gehouden van reacties, gastenboeken, privé berichte,..

    En dat je zo ook bij instellingen kunt aankruisen waar de twee of meerdere gebruikers gewaarschuwd over willen worden. Dan kruist persoon A bijvoorbeeld aan, dat hij/zij enkel op de hoogte willen gebracht worden voor reacties, terwijl persoon B gewaarschuwd wilt worden voor reacties, gb's en pb's.

    Sorry voor de gebrekkige uitleg. :'$


    You'll never dream alone. <3

    helemaal voor ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik snap dat t je handig lijkt, maar technisch gezien is het helaas niet mogelijk om meer dan een emailadres aan een account te koppelen.

    Maar niet getreurd, er wordt achter de schermen druk gewerkt om samenwerken te bevorderen (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik snap dat t je handig lijkt, maar technisch gezien is het helaas niet mogelijk om meer dan een emailadres aan een account te koppelen.

    Maar niet getreurd, er wordt achter de schermen druk gewerkt om samenwerken te bevorderen (Y)


    Oké, danku. _O_


    You'll never dream alone. <3