• Hoi iedereen,

    Quizlet is echt helemaal tof. Maar hoe ben je er eigenlijk aangekomen? Ik kreeg het via een vriendin: http://www.quizlet.nl/users/Daystar/

    En sinds dien vind ik quizlet echt heel erg leuk. Maar hou zijn jullie daaraan gekomen?

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2009 - 16:45 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tokio Hotel -zucht-

    Via een vriend. (:


    hoi, jij bent leuk.

    door een vriendin ^^
    en ik wou het eerst niet doen omdat ik het hier allemaal freaks vond, maar die mening heb ik nu wel herzien ;P


    Home is now behind you. The world is ahead!

    via een vriendin, maar ze is nooit lid geweest, ze las gewoon de quizjes, nu ben ik lekker lid ;d


    It even took me by surprise

    dankzij Ruth :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zocht plaatjes van Gerard Way, toen kwam ik ineens bij een quizje uit hier, en toen had ik Quizlet ontdekt :'D


    Caution first, always.

    Ik was plaatjes van TH aan het zoeken en toen vond ik quizlet op google.. toen kwam ik alleen voor de plaatjes op quizlet maar toen ik al die quizzies enzo ondekte heb ik ook een account gemaakt...


    Je moet worden wie je bent.

    GOOGLE!!
    Plaatjes zoeken en dan die link ervan was van quizlet^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Dankzij skitt!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Door een vriendin die er ook op zit, Rhoselyn is haar username.


    Got up on the wrong side of life today

    Ik was prentjes van Bill aan het zoeken samen met mijn zus op Google.
    En dan klikte ik op een prentje, toen kwam er een site met een quiz op. En die maakte ik dan enz... ;D

    ik klikte op een plaatje van Tom en ik zat erop, voila!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Krullie schreef:
    Als TH fan zocht ik vaak plaatjes van de band, en dan stond er wel opvallend vaak in de adressenbalk: www.quizlet.nl/..
    Dus ik deze site bekijken en toen een account gemaakt.


    everybody needs a song.

    Door een vriendin die over een serie begon dat over Gerard Way ging. Wij waren daar allebei super fan van (zij nu nogaltijd) en ik vroeg naar de site waar die op was.


    VIP - Very Important Penguin

    Door een vriendin... ReadmeDOC


    ~brrrrrrrrrrrrr~