• Nou, ik zou graag jullie mening willen over de onderstaande foto's. Ik hoef geen reacties of respects ofzo, maar ik wil graag jullie eerlijke mening. Ik ga namelijk misschien meedoen aan een contest. Ook zou ik graag willen weten welke jullie de mooiste ofzo vinden, want ik moet 1 hoofd foto hebben. So, what do you think?

    Anouk 1.
    Anouk 2.
    Anouk 3.
    Anouk 4.
    Anouk 5.

    Danku. :Y)


    -

    ik vind anouk 4 de mooiste ;d je ogen komen daar zo mooi uit (;


    It even took me by surprise

    De tweede of de vierde

    4de


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    2 of 4.


    -

    ik vind 4 het mooist,maar ze lijken allemaal heel erg op elkaar,en daarom vind ik het minder origineel.
    of is het de bedoeling dat het enkel foto's van je hoofd waren (: ?


    everybody needs a song.

    2 ;]


    Mew <3

    2 of 4 ^^

    2e. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Die laatste is overbelicht. Ik zou die persoonlijk niet naar een wedstrijd sturen.
    En de rest vind ik wel mooi maar ik kan er geen element in vinden dat het echt bijzonder maakt, zeg maar. Ik zou dus proberen iets uit je uiterlijk nemen en dat zo mooi mogelijk te fotograferen, in jouw geval (imo) je ogen en wenkbrauwen ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    2 of 4.
    En damn, jij hebt mooie ogen. <3


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ze zijn allemaal heel erg mooi, maar ik vind de 3de net iets meer hebben.

    De vierde is het mooist. Maar miscchien moet je eens wat anders proberen? Je foto's zijn allemaal mooi, maar nogal standaard en je gezicht is praktisch overal hetzelfde. Niet dat ik zo'n fotokenner ben, maar dat viel me wel op. Ik wil hiermee niet kwetsen ofzo (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    4e


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind ze allemaal wel mooi. Maar 4 toch de mooiste. Zoals de meeste dus, zie ik nu (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    2 dan maar :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.