• Ghallo :3
    Ik moet stage lopen. En ik heb al een plek gevonden waar ik misschien heen kan, maar dat moet ik nog gaan vragen (Bij een psychologen zaak ding, ik wil later psychologie doen). Maar, we hebben een stageboekje meegekregen en daar staan echt vet veel opdrachten enzo in O.O
    Wie heeft hier nog meer stage gelopen, waar, en is het echt zo ingewikkeld als het lijkt? :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gewoon een kwestie van goed plannen en een logboek bijhouden is ook wel handig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gewoon rustig maken en niet uitstellen :O ik krijg binnenkort ook mijn opdrachten x[

    Nog nooit gehad, maar het komt vast wel goed. Succes in elk geval :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb vorig jaar al stage gelopen in een kinderdagverblijf en in de kleuterschool.
    Dit jaar zal ik waarschijnlijk stage lopen in het ziekenhuis.
    En eerst ben je wel volop zenuwachtig.. maar eens je er bent loopt alles wel vlotjes.
    En niet vergeten, de eerste dag gaat nooit iets perfect en dat verwachten ze ook niet! Dus als er kleine foutjes zijn of je snapt iets niet.. niet erg! Je moet het ook nog gewoon worden hea..

    Ik heb vorig jaar stage gelopen bij Tros Radar, en nee, dat was niet moeilijk.


    Life is hard and then we die

    Ik ook echt veel 0.o


    You can run but not hide

    Ik wil ook psycholgie doen (:
    Maar ik heb nog geen stage gehad.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja ikke, op het vmbo. Moest je zo'n stageverslag maken. Verder niet zo veel bijzonder, behalve dan dat de lesweek wel redelijk zwaar was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dámnit. Wou ik ze vanmiddag bellen, na alle moed te hebben verzameld enzo, bleek dat ze maar tot 4 uur 's middags bereikbaar zijn -.-'
    Nouja, heb ik iig geen stage tot 6 uur :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.