• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    Gott , die gast heeft ons nog nooit in levende lijve gezien en hij wenst al dat we dood zijn.
    Dat kun je nu niet echt volwassen vinden hea.
    Ik kan er wel enkele dingen over kwijt hoor maar ik hou het bij dit: Bass sultan scoorde niet met zijn vorige songs daarom zingt hij nu ineens een TH-haatlied.dat is laag bij de grond, en totaal onvolwassen. Maar je moet weten dat dit lied meer haters dan lovers heeft wakker geschud.

    nu heeft híj enkel meer haters!.

    Tokio Hotel staat nog altijd aan de top!

    xoxo


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    zullen we hem dood maken dan?

    het liedje is al veerwiderd

    duh wordt dat kutlied verwijderd, het haalt nooit genoeg fans :')


    One man's fun is another's hell.

    pf. egt laag dat mensen zoiets doen :8


    Erase and Replace

    Wat een sielige gastjes lopen er tog rond op de wereld..
    Srry hoa,maar laat ons lkkr fan sijn..
    Ik vind Jan smit tog ook nixx aan ma ik gaa tog ook nii son liedje over hem maken,of wel soms??
    Ik laat de fans gwn fans sijn..smaak verschilt..
    En Ik vind trouwes ook : Hoe Kun je in Godsnaam TH haten?? Niet leuk vinden ,okeej,maar haten?? Ze kennen se tog niet persoonlijk ,ofwel dan..
    Majaa ..laat sulke aandachtvragers maar lkkr sielug doen,wij weten wel beter ;) en sijn ook veel verstandiger noujaa,,de meesten dan tog ,denk ik so :P
    (K)Xx


    Crack a bottle

    Dit is echt erg!!


    Let me be me...

    OMG zo oud dat dat liedje is. BTW wel een vette beat als we nou in plaats van Bill Tom en TH. K3 karin kristel en kathleen doen. Word het mss nog een leuke rap ook xD.

    Kom geef toe de beat is goed. Alleen de tekst suckt hard!

    xx

    serieus die jonge heeft egt geen leve...
    hijs egt zielig bezig man...


    Dead but delicious

    !:@ Ik had het al eens gehoord en ik ben echt LAAiEND!! STOM SULTAAN!! WIJ ZINGEN TOCH OOK NIET: "KIL SULTAAN!!EN ZIJN VOLGELINGE!!"


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hij is zelf ziek in zijn hoofd!! hoe durft ie! nu heeft die gast wel de halve wereld op zijn kop zowat (A)


    when words fail, music speaks.

    Ach , laat die rapper maar doen...
    Weet je wat er mee is ?
    Al die duitse zangers die een liedje over tokio hotel
    ( negatief )maken zijn wss jaloers omdat zij niet zoveel aandacht krijgen en niet zoveel fans hebben...


    EXACTLY.

    laat ze maar x'D
    Toch nutteloos om je boos te maken, heeft toch geen zin.

    Vindt het best komisch xD
    Je maakt jezelf toch belachelijk als je zo'n slecht liedje maak? Alsof hij daar fans mee win x_X

    Wie heet er nou sultaan? 0_____o.

    Ook inspiratieloos, voor een rapper.

    Er bestaat zoiets als vrijheid van meningsuiting, maar je mag ook niet discrimineren, dus die lul gaat te ver. Hij ziet ons als Tokio Hotel fans als een "ras". Jongen... wat is hij dom-_-"
    maarja, volgens mij weet hij niet wat het woord "individu" inhoudt. Hij zal zelf wel bij zo'n clubje horen dat allemaal hetzelfde denkt-_-" en dat is dom..
    En ik vind het ook niet horen dat youtube dit erop laat staan.
    Als er filmpjes worden geopend over mensen die worden afgeranseld of verkracht voor hun mening/huidskleur, moeten die er wel zo nodig af.
    Dit vind ik eigenlijk drie keer zo er xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.