• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    Als hij ons kleuters en depresievelinge en ziek in ons hoofd noemt en ons en TH dood wilt moet hij echt eens nadenken!Hij moet respect hebben voor onze mening!En hij kent ze niet eens!Het zijn allemaal hele lieve,grappige en vriendelijke jongens!En waarom denk hij dat Bill homo is?!?Hij heeft geen bewijzen!Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!Hij wil gewoon aandacht!Wat een zielige sukkel!!!!!!!:@:((:@:((:@:@:((:@:((:@:((:@:((:@:((:@:((


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    Ja dit vind ik ook te ver gaan kom op er zij toch ook dingen waar zij fan van zijn en wat wij niet leuk vinden en daar gaan we toch ook niks over zeggen opeg ik vind dit in 1 woor d gewoon ZIELIG!


    You can't touch music but music touch you

    Ja dat is echt zooooooooo kansloos! V_____V
    maar het heeft geen zin om er tegenin te gaan ofzo.

    jaah die had ik gehoord
    ik vind het echt zielig hoor


    You are so god damn Sexy <3

    :O

    Oh god xD wuahah hoe dom xD hebbe die rappers niks beters te doen ¬¬?? Ik ben ook geen fan van Tokio Hotel maar daarom ga ik nog geen anti th liedjes make XD



    slaat nergens op

    XxX


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ik vind het echt ziek..

    maar de gebruiker heeft het filmpje verwijderd van Youtube.

    Het slaat echt nergens op..

    Diie Gast is Echt Zielig , ö
    Als Je TH Nie afkunt Oke , ma zo een lietje maken over Hun , echt héél zielig, Ö

    Mensen die zulke liedjes schrijven zijn gewoon zielig. Waarom een bepaalde band haten omdat ze anders zijn en andere muziek maken. En waarom zou je je tijd en energie aan iets gebruiken wat je "haat" Gewoon zielig dus

    Hy is geestelyk gehandicapt in zijn hoofd, laat hem zn gang gaan fzeu.¬¬


    ok

    Jhaa mr Bass Sultan Ruullleeezz! :D
    Viva TH-haters!


    Groezrock was AWESOME! <3

    echt verschrikkelijk ze moeten er direkt mee stoppe die jaloerse klootzakke!!!

    Ik vind het dus echt KANSLOOS hé ik bedoel waarom zing je zoiets, volgens my zyn ze gewoon jalours dat Tokio Hotel zoveel fans heeft. Tokio Hotel is gewoon SUPER, daar kunnen ze zelf ook niks aan doen [:
    LETS KILL THOSE SUCKERS :Y)

    Laat die klootzak toch (:

    Hij is gewoon jaloers of weet gewoon niet meer over wat die moet rappen.
    TH rockt gewoon en die haters zoeken het maar uit maak je niet zo druk (:
    sommigen dan.Niet iedereen heeft dezelfde smaak en ja het is sneu om dit te doen maar verspil je tijd niet aan dit ze worden hier door echt geen fan hoor maar vinden het dan nog leuker omdat ze weten dat sommigen fans dan kwaad worden.
    Hoe kwader je wordt hoe meer lol hun hebben.