• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    laat hem lekker:P


    I am an idiot, I move.

    Hij rapt wel dat hij ze gaat vermoorden en alles, maar waneer gaat hij dat nou eens eindelijk doen dan? Ik bedoel, dat lied is al zo'n 2 jaar oud of zo en ze leven nog. Dat is zwak. n__n


    blame the bully.

    IK HAAT DIE BASS SULTAN!!!!
    GRRRR...ik ga ze nog vermoorden!!!!!


    Ik ben derbij. (':


    -

    (...)
    Yeeh, we Zijn al Met 2 :D
    Ik HAAt hem ook Hij is echt Laag bij de grond!


    zééker wete,(6)(6) als ik die vuilen godverdomste klootzak tegen komt,zal ik HEM vermoorden!! TH is mijn leven!!

    P.S.: sry voor de ''vuile'' woorden xD(A)

    Hij rapt wel dat hij ze gaat vermoorden en alles, maar waneer gaat hij dat nou eens eindelijk doen dan? Ik bedoel, dat lied is al zo'n 2 jaar oud of zo en ze leven nog. Dat is zwak. n__n


    Je hebt wel gelijk. En hoe weet hij nou de TH-fans? Als je even niet met een TH shirt of wat dan ook loopt kan je ook géén fan zijn.
    En laat die klóótzak gewoon lullen! Hij is fucking jaloers op TH omdat zij wel beroemd zijn geworden en hij niet beroemd is. En ik snap inderdaad niet waarom er niks aan gedaan word!
    En dan hebben we het over TMF..


    -

    omg wat een domme kút rapper zeg :S
    Als ie eerst naar zichzelf kijkt man
    Domme móngool

    zo dat moest er ff uit xD

    Dit is gwn zwak, en ik kan zeggen dit is geen goeie rap ook al was ik geen th fan dit is geen goeie rap!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Het is een aandachtstunt fzooiets.
    Maar weetgewat?
    Ze mogen van mij haatliedjes schrijven en inzingen enal. Maar... komaan, maakt dan een goed liedje é! Het deuntje enal is echt saai en stom fzoo. Dus als ge een haatlied schrijft, hallo, doe het dan goe!
    x'D
    x

    Het liedje is echt zwaar triest ><'
    Die gast beweert allemaal gemene dingen
    en wenst Bill en Tom al het slechte van de wereld toe.. ¬¬'
    Ik bedoel maar, zoveel energie steken in het haten, dat je er zelfs een liedje over maakt x'D


    parapapapapapa <'3

    da kan gewoon ni laat de th fans en th gerust as je ze haat okey tot daar aan toe ma laat ze dan gewoon zij doen hun toch niks :S k weet trouwens ni wa ze tege ze hebbe


    en wat heeft th mat al die dinge te make k vind da ze ze gewoon moete late

    TH_fans hate th-hater!!!!!!!


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden....

    Niet vermoorden, dood hebben. En bovendien,
    Dat hebben ze tegen zoveel mensen. Tegen emo's, gothic's, punkers, zwarte mensen, marrokanen, turken, blanke mensen. Noem maar op.
    Doe normaal.
    Je weet zelf toch ook wel dat ie je niet komt vermoorden of wel? >.>

    ik ben geen th-fan. Maar dit vind ik belachelijk, iedreen heeft zn eigen stijl en smaak en mensen moeten anderen daar niet mee lastig vallen. Ik bedoel je kan wel zggen ik vind th leuk of nie leuk maar asl da nie volgens je wens is hoef je andren nog nie te gaan beledigen/uitschelden/intimideren wat dan ook. Dat liedje is belachelijk.

    xx.

    oh my god,ik ben zwaar in schock.Ik heb hier tranen in mijn ogen en dat is nog zacht uitgedrukt.Ik vind dit niet meer kunnen serieus.Ik tril hier helemaal van woede en verdriet,nee dit gaat er over.Als ik die man ooit tegenkom ooow serieus hij is binnen 10 seconden van de wereld af.

    (...)
    Niet vermoorden, dood hebben. En bovendien,
    Dat hebben ze tegen zoveel mensen. Tegen emo's, gothic's, punkers, zwarte mensen, marrokanen, turken, blanke mensen. Noem maar op.
    Doe normaal.
    Je weet zelf toch ook wel dat ie je niet komt vermoorden of wel? >.>



    ach mens houd je fucking bek,die gaat gewoon veel té ver

    Stond in joepie...
    focking dom, diejen heeft aandacht te kort(6)(6)