• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    Ick had dat liedje al lang geleden gehoord;; eerst werd ick er pissed toen ik het hoorde;; nu vind ick die peet enkel nog zielig ..

    ohw heel leuk
    die gozer kent ons ni eens en wil ons al dood hebben alleen omdat wij fan zijn van Tokio Hotel
    tsss
    laat hem zelf lkkr een potje doodvallen
    en val ons fans ni elke keer lastig
    k bedoel in brugge is er toen ook een meisje vermoord omdat ze fan is van Tokio Hotel
    daarmee zijn Joyce en ik een mailtje begonnen
    en die heb ik een paar maanden trg met hyves gekregen, weliswaar helemaal verandert
    maar het was zkr wel hetzelfde mailtje
    dus dat ziet dat mensen erom geven!

    -xxx-

    als de fans er nou eens niet op reageren
    houden de haterz van zelf op
    laat ze lekker doen
    (doeg)doei


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    heel erg laag van hem, hij wil gewoon populair/ beroemd worden en omdat zijn miezerige plaatjes nix zijn gaat ie een haatliedje maken , wat hem heel ff in de belangstelling doet staan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wat een eikel zeer kinderachtig,

    Hallo, hij zingt gewoon dat ik dood moet, en jullie allemaal ook! terwijl hij ons helemaal niet kent!!
    What the hell slaat dat nou weer op!

    We zullen achter zijn email adres moeten komen, of we sturen een berichtje naar Mooi!weer de leeuw! (als het nog bestaat):P




    My fairytail stinks, does yours?

    Ja dat liedje heb ik ook gehoord. Die gast denkt echt dat hij heel wat is. Maar hij is ook heel zielig,ik bedoel ga jij jezelf echt beter voelen om een haat nummer te schrijven van een band die andere muziek maakt dan jouw ?! Nou ik denk het niet. Daar kom je echt niet verder mee.

    We kunnen hem op de brandstapel gooien? Hij is toch een soort heks?

    Laat die man lekker zeg. Kijk, en jullie doen nog eens hetzelfde. Zoals bij Paris Hilton. Die schelden jullie toch ook helemaal verrot enzo? NOU DAN. Het is gewoon precies hetzelfde.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik vind het egt heel erg stom van hem!!
    als je ze niet leuk vind oke... maar dan hoef je nog niet zo'n stom lied over hun te maken! ik vind het egt te ver gaan.
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    'T is gewoon jaloesie. Zo krijgen zij de aandacht omdat ze vreselijke dingen zeggen over TH en hun fans. Maar laat maar lekker doe hoor, hij heeft gewoon geen respect. Laat maar merken dat wij wel beter weten!

    xXx Zeith

    Laat die man lekker zeg. Kijk, en jullie doen nog eens hetzelfde. Zoals bij Paris Hilton. Die schelden jullie toch ook helemaal verrot enzo? NOU DAN. Het is gewoon precies hetzelfde.

    Ik scheld niet over Paris, want ik vind haar grappig. En ik wens haar, en haar fans ook niet dood.

    -.- laat ze zelf weten of ze fan zijn :S

    heel verhaal over te make -.-
    beetje kleuter toch?

    ??


    - -

    Ik had het al gezien in de Joepie!
    De vent heeft gewoon geen leven. Hoe zielig kun je zijn? Hij heeft gewoon nood aan aandacht.

    Ik zie net dat het filmpje verwijdert is. Hij kreeg waarschijnlijk teveel negatieve reacties.