• Heey iedereen, ik heb weer eens een nieuwe Topic, maar dit is echt Belangrijk...
    Er is dus een duits Rapper die een Anti-Th liedje heeft gemaakt.:S
    Julie weten warschijnlijk da er veel anti-Th liedjes zijn en ook veel slechte dingen worden gezegd over TH, maar dit gaat erover, ik was echt in schock toen ik het Las en hoorde.
    En drm vind ik dat alle TH-fans dit Zeker MOeten weten!
    De man Noemt Bass Sultan en zijn liedje heet Ik Haat Tokio Hotel
    Hier zal ik eventjes zegge wat hij zoal in zijn Liedje zingt Ik haat Tokio Hotel iedereen weet dat Tom een klootzak is en Bill een vuile Homo, de fans zijn kleuters en depresievelinge,ze zijn ziek in hun hoofd, die mislukkeling moete allemaal dood en bill moet een hartstilstand krijge...het ras moet worden uitgemoord
    Gelezen? Dit gaat echt te Ver. Hij zingt letterlijk in een lied dat hij Ons en TH wilt vermoorden...Maar wordt er iets aan gedaan? Neee...Nu heb ik er echt genoeg vn, We moeten iets Doen tegen Die Stomme KLootzak...:S
    zeg ff in dit Topic wa jullie vinden van het liedje, en ook of Jullie ideëen Hebbe, om die Gast te stoppen??
    HIer is de link naar het Liedje-->/www.youtube.com/watch?v=gw7IwLQBpbg
    Jullie zulle zeker Kunnen Lezen dat De youtubers Niet Tevreden zijn met het Liedje :D...
    Xx(K)...PLz, Reageer Massaaal Fans!


    everybody needs a song.

    Die Bass nogwat moet gewoon zen meul houde... pure zwakte dat iemand zo'n leidje maakt, en dan ooknog de fans erbij betrekken. Wij hebben toch ook geen moordlust op de zac-fans fzoo? Ik haat zac ook, maar ik ga uhm niet dood wensen fzoo.

    Jep, anti-bass. <3

    Hij IS en BLIJFT een Loser...
    En door anderen Belachlijk te Maken, zal hij zichzelf niet beter maken!
    Xx


    everybody needs a song.

    IK HAAT DIE BASS SULTAN!!!!
    GRRRR...ik ga ze nog vermoorden!!!!!

    Yeeh, we Zijn al Met 2 :D
    Ik HAAt hem ook Hij is echt Laag bij de grond!


    Nu doen jullie eigenlijk hetzelfde als hij :S hij haat TH en wil ze dood, en jullie haten hem en willen hem dood :S:S:S
    Ik bedoel: Wie zit hier nou fout?

    Inderdaad, en dat 'aanvallen' van hen durven jullie toch niet wanneer hij voor je staat. ^^
    Like, Bushido heeft dat ook geflikt in het begin? (een diss tegen TH gemaakt) Maar ze haten elkaar helemaal niet, nu in ieder geval niet meer. Maar het kwam voor hem ook vrij dom over, like ineens kwamen er 4 jongetjes van 15, 16 en 17 even zijn plaatsje bovenaan jatten terwijl hij al veel langer in het vak zit. Ik kan begrijpen waarom die rappers zo reageren.

    En zoals jullie hier weer hebben bewezen zijn de Tokio Hotel fans een makkelijk doel, die reageren altijd zo lekker. Dat vinden ze leuk, serieus doe normaal
    Jullie gaan echt te ver, en oke, sommige rappers sporen niet, maar waneer ik sommige berichtjes hier lees vraag ik me toch ook af hoe het met jullie gezond verstand is gestelt!
    Go get a life, laat rappers rappen waarover ze willen. Alsof een paar koters van 15 hem tegen gaan houden ofzo :'DDDD

    :O amai ben er ook effkes nie goe van ma wa kunne we doen ?na hem blln om te zeggn da ie te ver gaat?zal nie lukkn denk ik !:(MA OMG ALS IK DIE VENT TGN KOMT GAAN WIJ EN TH NIE DOOD MA HIJ:((


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Kijk dat over gezond verstand? Daarvoor is de bovenstaande reactie een goed voorbeeld.

    Ik weet het vn die rap:S
    Als je de rap zelf hoort is het ook erg!
    Ik ken hem al vet lang ik was zooo boos toen ik het hoorde!
    Ik beodel ieder zijn eigen smaak ik hou weer niet van zijn dingen!
    En als hij TH gaat vermoorden,
    Kill ik hem(6)(A)[/pink]
    Maar echt belachelijk!
    Maar voorderest zou ik er verder geen aandacht aan besteden!
    Dan vind hij het alleen maar leuk!

    -XxXRenee <33


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga er niks tegen doen, hij zoekt aandacht en dat heeft hij al, dus ik geef hem geen aandacht.

    Jeuj iemand met verstand hier. ^-^!!!

    Nah er gebeuren wel ergere dingen in de wereld dan één disje tegen TH, hoor.
    'Fans in shock!' : valt wel mee volgens mij, zulke erge dingen staan er nou ook er niet in, hoor.
    Er zijn ergere dingen over TH gezegt/gemaakt. Ja er bestaan nog meer dissen. Nah, kom op. Laat die Bass Sultan Hengzt, zoals hij helemaal heet (geen bass sultan :l). Het leven gaat verder, ook met een disje van TH want jullie niet bevalt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik vroeg om reacties van Fans, en er waren IDD WEL Fans geschokt!
    Maar ik heb het niet alleen over quizlet ofzoo
    En ik hoef geen advies over wa ik moet gaan doen,en dat ik gezond verstand moet gaan gebruike,en al die diss dinge
    En euh...Bass Sultan is gwn bijnaam fzoo, en zo stond het ook in het artikel vnwaar ik de Site ken
    EN jullie proberen dus zomaar alles goed te praten over die bass Sultan, en er word hier gezgd da we Rappers moeten laten doen
    Wel jaa, mogen ze dan gaan zingen over wa ze willen ofwa??
    bv. Gehandicapten belachlijk gaan maken, Homo's en Lesbo's gaan benadelen, Mensen met kanker gaan uitlachen...
    Wel jaa, ik maak dit alleen maar op uit hetgeen DAT JULLIE ZELF GESCHREVEN HEBBE...
    echt als jullie hier komen om te zage over andermans reacties...doe het dan gwn NI eh!
    Xx
    ik bedoel DIT is een FAN forum...


    everybody needs a song.

    ik vroeg om reacties van Fans, en er waren IDD WEL Fans geschokt!
    Maar ik heb het niet alleen over quizlet ofzoo
    En ik hoef geen advies over wa ik moet gaan doen,en dat ik gezond verstand moet gaan gebruike,en al die diss dinge
    En euh...Bass Sultan is gwn bijnaam fzoo, en zo stond het ook in het artikel vnwaar ik de Site ken
    EN jullie proberen dus zomaar alles goed te praten over die bass Sultan, en er word hier gezgd da we Rappers moeten laten doen
    Wel jaa, mogen ze dan gaan zingen over wa ze willen ofwa??
    bv. Gehandicapten belachlijk gaan maken, Homo's en Lesbo's gaan benadelen, Mensen met kanker gaan uitlachen...
    Wel jaa, ik maak dit alleen maar op uit hetgeen DAT JULLIE ZELF GESCHREVEN HEBBE...
    echt als jullie hier komen om te zage over andermans reacties...doe het dan gwn NI eh!
    Xx
    ik bedoel DIT is een FAN forum...


    hee ik bn ok fan en von t ook een domme rap...maar blijkbaar issie wel iets vn fan ofzoo wnt anders bn je niet soo stom om er aandacht aan te besteden door er n rap over te maken....verder heb ik ook zowwiets vn er is al zoveel ellende in de wereld...laten we dat niet nog groter maken,...kee die gast is sielig maar srry met alle respect...hij heeft ook recht vn meningsuiting...net als wij en jhaa voor sommige anderen effe sommige fans zijn idd geschokt ik ook erlijk gesegt...wordt somaar ff gemeld dak dood moe (en andere fans) omda we fan vn th zijn...is tg effe weird...mrjhaa
    doegg


    Why don't you break my heart

    Ga je me nou uitmaken voor niet-th-FAN ofzo?

    Weetje.
    Dan heb je het zwaar mis.

    Ik vind gewoon dat het iets minder aanstellerig kan worden opgevat.

    En ik praat het níét goed voor BSH. Ik zei alleen dat er ergere dingen gebeuren. :l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ohja ik schreef niks over mensen met kk en gehandicaten enz. belachelijk maken :S

    Dat vind ik echt dom.
    Maar jullie zitten nu ook te praten dat híj dood moet enzo. Is dat wel normaal dan? :S


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    w8 ff Geesz...moet ik me nu aangesproken voelen ofnii??

    wnt die quote is nii vn jou


    Why don't you break my heart