• 'Een 11-jarig meisje uit Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen van een dochtertje.

    Het bruiloftsfeest was in al in volle gang toen Kordeza Zhelyazkova opeens voelde dat de weeën waren begonnen. Na de geboorte van de 2,4 kilo zware Violette verliet ze weer snel het ziekenhuis om naar eigen zeggen haar huwelijksfeest te kunnen voortzetten.

    De scholiere ontmoette haar 19-jarige man Jeliazko Dimitrov op een schoolplein in het plaatsje Sliven. Tegen de media vertelde Kordeza dat ze niet wist wat een condoom was en dat ze achteraf gezien binnen een week na hun eerste ontmoeting al voelde dat ze zwanger was. Aanvankelijk ging de tiener ervan uit dat ze te veel hamburgers had gegeten, toen ze maar in gewicht bleef aankomen.

    "Violeta is nu het kind en ik moet nu snel opgroeien", aldus het meisje. "Ik ga ook niet meer terug naar school, want ik ben nu een moeder".

    Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden.'

    MENSEN: dit is een heel oud topic, hou alsjeblief op met oude topics omhoog te schoppen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wauw... Nou ja, vroeger was het erger. In de Middeleeuwen gingen meisjes trouwen op hun 10de met mannen van 30-40...
    Ik vind dit echt rààr in ieder geval. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Action schreef:
    (...)

    Ik vind wel dat je gelijk hebt behalwe punt 2. Ik zal ook nooit abortus plegen, ookal ben ik super jong. Het is wél mijn eigen kind. Abortus zal ik never plegen, staat ook in mijn verhaal ^^


    Waarom schop je dit topic omhoog? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    MAAR google haar eens! Ze ziet eruit alsof ze minstens 16 is... :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Defensive schreef:
    (...)

    Waarom schop je dit topic omhoog? :x

    WOOOOW! Dat had ik dus écht niet gezien, ik dacht dat hij nieuw was. :x
    Maar ik heb hem wel niet omhoog geschopt... :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Ach, had dan gezegd dat je 14 was kind, dan had het allemaal niet meer uitgemaakt. (joehoe)(no_chears) FUUUU Bulgaarse regering, deze regels zijn ziekelijk *,*


    Edit: oooo looooool ik zie nu pas dat het een oud topic is, sorry :'D

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 17:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Ach, had dan gezegd dat je 14 was kind, dan had het allemaal niet meer uitgemaakt. (joehoe)(no_chears) FUUUU Bulgaarse regering, deze regels zijn ziekelijk *,*

    Hoe kan die dat nu zeggen? Ze heeft een pas waarop staat dat ze 11 is. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Lol. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ehm, wtf?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ze is 11?! OMG! Dat is echt jong! En dan een vriend van 19! En al seks! O.o


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Lekker oud ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Faint schreef:
    Omyngod.
    Als je 11 bent denk je nog geen seconde aan seks ><


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Genius schreef:
    Wth .. 11 vind ik wel érg vroeg voor seks (nerd)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Totaal gestoord


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toen ik 11 was speelde ik met barbies o.O

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 18:20 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    11 jaar en trouwen??Mag dat wel van de wet?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.