• geen idee of er al een topic over is. Maar wat denken jullie? Echt, of verzint dat meisje het gewoon dat ze samen zijn voor aandacht?
    Kim paradise is dus gewoon een meisje, dat ineens met het nieuws kwam "ik ben de vriendin van bill kaulitz" en nu is er dus een heel drama over omdat ze gewoon aan het liegen en aan het faken is. Terwijl zei blijft volhouden dat het echt zo is.
    Link 1.
    Link 2.
    Edit; Mensen, ondertussen weet ik ook al dat dit allemaal een grote leugen is :'D Volgens mij heeft dat kind het al lang opgegeven om er blijven op door te gaan.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 13:20 ]

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    idd :Y)


    Geil man! x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ze praat heel de tijd over een jongen die in de band zit met een tweelingbroer.

    Het is gestart na de afterparty van de EMA's, waar ook Bill aanwezig was.

    En ze is Tokio Hotel fan.

    _O_

    Dat wist ik niet.

    Noise schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=VBaS-HYnTKg


    Ze kan goed genoeg op die afterparty geweest zijn, maar daarom heeft ze Bill nog niet gezien, of aangeraakt en ik geloof er geen zak van tot het uit Bill's mond komt.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ik zou het niet weten


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    omg dat si neit waar Bill is nog helemaal single

    ik maak weleens een grapje van :

    Ik heb evrkering en dan vragenz e met wie?
    en dan zeg ik met bill en dan ga ik lachen waardoor ze snappen dat neit waar is maar ik ga niet liegen dat vind ik nergenes op slaan!


    Ivar Oosterloo.

    Die naam klinkt alsof ze een hoer is, en het doet me denken aan Kim Holland.


    blame the bully.

    Bill is single.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bill is single^^ tot hij mij ontmoet x)


    What would Emma do?

    als hij egt een vriendin had zou hij niet janken tijdens interviews en zou hij zooo blij zijn dat de hele wereld het binnen 5 seconden weet -.-

    en anders leuk voor Bill =D


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    bill zou het toch niet vertellen als het toch zo is
    want dat kost ze fans.
    en miss is het al weer uit.
    ma ik dacht dat dit soort berichten niet meer mochten

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 14:30 ]


    cupcake smells great

    Fijn voor haar. Als zij daar gelukkig van word? Ik geloof het pas als Bill of een van die andere er zelf voor uit komt. Zoals Geo.

    Hush schreef:
    Nog nooit van gehoord.

    ugh idiots -facepalm-

    lekker met zn allen haar blog volspammen, dat is precies wat ze wil. Aandacht.


    BAM!

    ik heb gisteren wel gehoord op tv op mtv dat bill een vriendin zou hebben of het waar is weet ik niet en ik weet ook niet of zij hert is :P
    als hij wel een vriendin heeft ben ik wel blij voor hem (Y)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 23:48 ]

    Waarom zou hij zeggen dat het niet waar is als het wel zo is dus het is duidelijk niet waar.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday