• Hij is een voorbeeld voor miljoenen fans, een idool en een hartenbreker, toch zal Tom Kaulitz (20) binnenkort voor het gerechtshof moeten verschijnen.

    BILD vernam het volgende: De aanklacht tegen Tom Kaulitz (20) in het kader van lichamelijke verwondingen wordt heropend.

    Achtergrond: Op 15 april rond 23.15 bj een Hamburgs Aral-tankstation belandde Tom in een ruzie met een meidengang waarbij de gistarist uiteindelijk de handjes liet wapperen.

    Na de ellenlange discussie drukte een van de meiden een sigaret uit op zijn sportauto (Audi R8). Voor de muzikant was dat de druppel en toen besloot hij de Franse te slaan.

    De band verdedigde zich toendertijd tegen het vierkoppige groepje die zich ook wel Les Afghanes On Tour noemen en de Kaulitz-broertjes naar het schijnt al meer dan een jaar achtervolgen en bedreigen.

    Een insider weet alles van deze kwestie en zegt tegen Bild: "Ze waren de jongens bewust aan het uitdagen, hun 'aanvallen' waren altijd goed voorbereid en ze hebben de auto's van de bandleden met van alles en nog wat beworpen. Dit is allemaal gebeurd omdat Perrine, een van de meiden, per sé met Tom het bed wilde delen. En hij wilde dat niet."

    Tokio Hotel-manager David Jost zei gisteren tegen Bild nog: "Voor zover wij het begrepen hebben, zal er geen proces tegen Tom worden aangespannen."

    Maar, zover de informatie van Bild het toelaat, lijkt het er toch op dat Tom zich nu wel op een proces moet voorbereiden. Mocht hij veroordeeld worden, dan kan hij maximaal 5 jaar krijgen.


    Bron

    What do ya think?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:27 ]

    Waarom zou hij in de cel moeten als er zoveel ergere dingen gebeuren én die moeten dan niet in de cel,en ik denk niet dat die meisjes het proces gaan winnen als er beeldmateriaal en zo is.

    Ja het is ook wel overdreven,
    maar fans sturen het bericht door alsof het al vast staat dat hij 5 jaar moet zitten.
    En ja kregen wij ook. En al verzoeken mee te doen met petities enzo.

    Maar alsnog heel sneu. Je zal zo'n bericht krijgen en niet weten wat er aan de hand is. Ik zou me ook rotschrikken.

    WORD ALLEMAAL LID VAN DE TOM KAULITZ IS ONSCHULDIG HYVES!
    Tom Kaulitz is onschuldig!
    Dit mag nooit gebeuren met tom! Echt nooit!


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    ik vind het niet leuk!

    zometeen gaat 23 febr. niet door..
    dan ga ik janken..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Wat boeit mij 23 feb nou nog? Als Tom 5 jaar moet, cared 23 feb. mij echt niet meer :'l! Dan moeten we 5 jaar zonder Tokio Hotel, zonder Tom! En zijn familie/vrienden dan .. :'l


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    Tom moet geen 5 jaar.
    Tom moet nog geen dag.
    Tom moet waarschijnlijk 10,- geven.
    Tom gaat dat overleven.

    Cherished schreef:
    Tom moet geen 5 jaar.
    Tom moet nog geen dag.
    Tom moet waarschijnlijk 10,- geven.
    Tom gaat dat overleven.

    Dat hopen we allemaal (:

    Mensen, niet gelijk van het ergste uitgaan. Die franse wijven hebben nu wel een proces aangespannen -de rechter dan-, maar het is nu net alsof zij geen schuld hebben en dat is eeeecht niet zo. Zij zijn net zo goed schuldig, en het word allemaal hartstikke opgeblazen. 1 keer iemand slaan, en daarvoor een proces beginnen? Alsof Perrine (ofzo) niets heeft geflikt, stom wijf.
    En alsof ik nooit iemand geslagen heb. Jezus. :/

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 21:17 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Kijk wat Chris Brown Rihanna heeft aangedaan.
    En kijk wat hij voor 'straf' kreeg :'D

    Jongeh 1 mep :/

    Ik vind het echt erg.. Maar als hij de gevangenis in moet, denk je dan dat hij helemaal onder getatoeërd terugkomt? Nouja, laten we hopen dat alles goed afloopt voor 'em. (:


    You move me ......... Kurt

    & Omg, nu is er een foto uit waar je ziet dat tom dat meisje 'slaagt' het is gewoon een mep in het gezicht die je zelf ook wel eens bij vrienden/vriendinnen geeft om te lachen Oo' Daar is echt niets aan ö En daar gaan ze voor naar een proces, dat beeld is het enigste wat ze kunnen gebruiken tegen Tom. Terwijl hij toch veel meer heeft, niett?

    Marilena schreef:
    (...)
    Wat zou jij doen als je de hele tijd werd gestalkt?

    De politie bellen.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    De politie bellen.

    Ze hadden wel al een klacht ingedient tegen de stalkers. Maar dat ze blijven stalken, ik weet niet hoor. Ik denk dat elke normale mens dan wel een lap zal geven Oo'

    Wat een drama toch.
    Natuurlijk gaat Tom de bak niet in.
    Hij zal wat onder zijn voeten krijgen en zal er dan met de schrik vanaf komen.
    Die meisjes daarentegen; die moeten levenlang =D!
    Einde verhaal.


    KAK.

    Oke, ik ga het nog rap een keer zeggen voor ik me weer begin om te fokken, maar mijn mening dus? Ik vind het echt f**@#@* van die kl**e wijven da ze daar zoveel drama om maken. Echt waar, moest die kutrechter Tom vijf jaar geven dan ga ik persoonlijk naar hem en schiet ik hem een kogel door het hoofd ofzo. Er zijn genoeg bewijzen dat je ziet dat de meisjes de jongens hun leven zuur maken, dus wa zitten ze te zeveren dat ze fan's zijn. Als je een fan bent, gedraag je je zo niet! En het ergste van al vind ik dan, elke dag word er wel iemand neergeklopt op straat en in veel ergere toestanden, dit was gewoon 1 bitchklap in haar kutface, en daar gaan ze geen drama over maken! Maar nee hoor, Dé tom kaulitz heeft is iemand gemept en oeh, laten we grappig zijn en hem eens 5 jaar in de bak duwen. Asjeblieft, grow up kids. --'

    Oke, te laat. Ik bén me weer aan het opfokken (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.