• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    Treuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:23 ]

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Misschien moeten we maar de oorlog verklaren tussen de heilige boontjes en de mensen die zeggen wat ze vinden. (cat)

    Ik hoop niet dat jij mij rekent als heilig boontje, zo ja, dan heb je het goed fout. Ik zeg wat ik vind en ik vind het laag van Tara, om het zo groot te maken. Het is toch logisch dat Rutger haar laat weten dant ze geen mod meer is? En het feit dat ze geen mod meer is ligt waarschijnlijk aan haar zelf. [/weet niet waarom ze geen mod meer is]


    -

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Nee idd, en maar zeuren dat de aandacht er wordt gegeven ze reageren der zelf op!!:8

    Die snap ik niet. :|


    everything, in time

    Christmas schreef:
    Gelukkig nieuwjaar trouwens nog mensjes!;3


    Dankje jij ook :D(flower)

    Ik kon het niet laten om te blijven kijkendit is leuk ;x


    We can only learn to love by loving.

    Eigenlijk vind ik dat we ons niet met Cherished moeten bemoeien en dat ze zelf het oplost tussen de mods en haarzelf. Want wij hebben hier niks mee te maken. :)


    "Let them eat cake!"

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Die heilige boontjes zijn de mensen die nu ineens zeggen dat de andere mods heilig zijn om zelf in een goed licht te komen staan.

    Ik heb anders niemand dat zien zeggen...
    En die zeggen dan toch ook maar gewoon hun mening. Dat jij nou iets totaal anders denkt, maakt van hen, ik val daar dus waarschijnlijk ook onder, nog geen heilige boontjes.
    Sorry hoor, maar wat een bullshit x_x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Everlasting schreef:
    (...)
    Ik hoop niet dat jij mij rekent als heilig boontje, zo ja, dan heb je het goed fout. Ik zeg wat ik vind en ik vind het laag van Tara, om het zo groot te maken. Het is toch logisch dat Rutger haar laat weten dant ze geen mod meer is? En het feit dat ze geen mod meer is ligt waarschijnlijk aan haar zelf. [/weet niet waarom ze geen mod meer is]


    mee eens!

    Mythical schreef:
    Eigenlijk vind ik dat we ons niet met Cherished moeten bemoeien en dat ze zelf het oplost tussen de mods en haarzelf. Want wij hebben hier niks mee te maken. :)


    Ja dat vind ik ook wel maar wrm opent ze dan nóg een 2de topic?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Enigma schreef:
    Ik kon het niet laten om te blijven kijkendit is leuk ;x

    Ja echt hoor [á]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 20:18 ]


    I solemny swear i am up to no good

    *Pumps to u all -not all-*

    Het hoort zo dat de beheerder dat tegen haar zegt .____. DOOOOOOOOOOOH. En, wat maakt het uit dat ze geen Mod is? Ze was er amper (Goede reden waarom ze 'ontslagen' is) dus waarom haar zo erg missen? En als gewone user, verandert ze toch niet? -Ohnee, haar naam is blauw. De wereld gaat ten onder-.

    Se-ri-eus. Ik heb niks tegen Tara, ik ken haar niet, ik heb niks tegen de Mods. NIEMAND zit fout. Ofja.. eigenlijk iedereen die hier reageert een beetje... Err... jullie snappen me wel denk ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    Ja dat vind ik ook wel maar wrm opent ze dan nóg een 2de topic?


    aandacht

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 20:18 ]

    Dankje Ilse!

    Gha, ik sta boven in de Online lijst!


    everything, in time

    xBUSTED schreef:
    (...)

    ja echt hoor (á)


    haha jullie zijn leuk als jullie boos zijn


    We can only learn to love by loving.

    Christmas schreef:
    Dankje Ilse!

    Gha, ik sta boven in de Online lijst!



    haha lol ^^

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    Ja dat vind ik ook wel maar wrm opent ze dan nóg een 2de topic?

    Omdat dit topic eigenlijk bedoeld was voor de mensen die haar wel mogen.
    -wilt er nog een lullige reactie achter plaatsen tegen jou-


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.