• Voor wie heb jij nou ontzettend veel respect? Voor je ouders? Je vriendin, vriendje, broertje of zusje? Of misschien wel je opa of oma? Vertel hier wat je vind en waarom.

    Extraneous schreef:
    Niet voor mijn ouders! Ik haat ze...
    Euhm, ik denk dan toch, eigenlijk heb ik geen idee x]


    Zeggen dat je je ouders haat, is ook weer zoiets dat velen zeggen.
    Op een bepaalde leeftijd kom je gewoon niet meer overeen met je ouders, maar dan wordt je wat ouder en dan komt dat weer allemaal in orde.
    Je zou eens moeten stilstaan bij het woord 'haten' en nadenken over wat het inhoud.
    De betekenis is bijna verschrikkelijk en het woord wordt veel te snel gebruikt.
    Ik raad je aan van in het vervolg na te denken voor je dat woord gebruikt.

    Ik heb voor veel mensen respect, maar vaak verlies ik het als ik ze beter leer kennen.

    wrs iedereen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn ouders.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gianni


    Keep on smiling

    Ik heb respect voor mijn ouders, omdat mijn moeder me veel heeft geholpen samen met mijn stiefvader daar heb ik veel respect voor. OOk natuurlijk van mijn vader en stiefmoeder. Ja ik noem ze zo!! :)
    Maar mijn stiefpa heeft me enorm geholpen en daar heb ik echt respect voor..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Voor een van mijn beste vriendinnen, die psychisch mishandeld wordt en toch heel sterk blijft.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    ik heb respect voor de mensen die zich niet hoger stellen dan anderen. (A)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik heb respect voor mijn moeder (:

    Ik heb respect voor mijn vader. Elke week vecht hij opnieuw tegen Jeugdzorg. Die mensen willen koste wat het kost hun zin krijgen en mij uit huis plaatsen. Vanwege het feit dat ik Dysthyme Stoornis heb en dat ik problemen op school heb. Mijn vader heeft ook een hersenbloeding gehad, maar wil alles zelf doen. Toch is hij heel aardig tegen de hulpverleners die hier bijna dagelijks over de vloer komen.
    Verder heb ik respect voor iedereen die een eigen stijl heeft en zich niets aantrekt van alle scheldwoorden die hij/zij naar het hoofd krijgt. Mensen die doorzetten en die weten wat hun levensdoel is. Mensen die hun dromen uit laten komen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb respect voor mijn ouders vooral voor mijn moeder, ze heeft al veel gemaakt.. ook vooral voor mijn paps.. die al vanaf zijn 25te afgekeurt is vanwege zijn rug!! Hij was visserman..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Voor Tara, Rose.


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn hartsvriendin, want ze houd het al bijna 14 jaar met me uit!xD


    Happy Birthday my Potter!

    Guyana schreef:
    Iedereen dat respect heeft voor mij, daar heb ik ook respect voor.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    voor mijn kat:Y)
    hijs net 13 8D maar nu gaat het slechter met hem..


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!