• Voor wie heb jij nou ontzettend veel respect? Voor je ouders? Je vriendin, vriendje, broertje of zusje? Of misschien wel je opa of oma? Vertel hier wat je vind en waarom.

    Voor mezelf, als ik die rotquiz eindelijk afkrijg. En ik meen daar elk woord van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor brandweermannen, vanwege branden blussen, levens redden etc.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb respect voor mijn vrienden. Ze zijn er altijd voor me, luisteren naar me en geven me echt raad.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn vrienden/vriendinnen, mijn ouders, mijn broertje! (H)(H)(H)

    Ze zijn er namelijk altijd voor mij!! (K) (flower)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 11:05 ]


    Be yourself, there are others enough!

    Freddie Mercury.
    Geen uitleg nodig. <3


    ars moriendi

    Kassiewijle schreef:
    Iedereen die respect heeft voor mij.


    Ivar Oosterloo.

    Bij mij moeten ze hun respect verdienen. (: Ik heb respect voor m'n beste vriend: Danny & beste vriendinnen: Marloes & Sakine.(flower)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 15:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien klinkt dit heel afgezaagd aangezien hij een acteur is maar ik heb echt kei veel respect voor Ian Somerhalder[Damon Salvatore - Vampire Diaries/LOST) hij is model, acteur en hij wil dat heel Amerika gaat recycelen hij probeert zo groen mogelijk te zijn en hij is vegatarisch. Echt een schatje is het. En ik heb respect voor mijn beste vriendin. Na dat afschuwelijke half jaar komt ze weer opgang. Wat een klote tijd was dat toch.


    Levensgenieter.

    Mijn oma, omdat ze nog steeds samenleeft met mijn dementerende opa. Opa is helemaal de weg kwijt en weet niet meer hoe de tv aanmoet, maar hij woont nog thuis, en ze probeert nog steeds alles te doen met hem.

    En eigenlijk ook voor mijn andere oma omdat zij alleen thuis woont en als jongste van een gezin van 9 nu nog maar alleen is, en dat lijkt me echt verschrikkelijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn pa.

    Hij is zo relaxt. En heeft altijd maar dan ook altijd tijd voor me als ik ergens mee zit.
    & me alles uitlegt over autos. & me weer eens wiskunde uitleg omdat ik dat gewoon niet snap. en dar wadeer ik heel erg.


    Vampire Heart.

    eigk heb ik niet egt respect vooriemand, wels soms voor wat iemand doet xD


    Niet je leven dromen.. maar je dromen leven :]

    Mijn ouders.

    en mijn vriendin die laatst is overleden aan kanker
    ze hield het zo lang vol, ze is echt sterk geweest. Daar heb ik respect voor.

    Mijn vader.


    You move me ......... Kurt

    Kassiewijle schreef:
    Iedereen die respect heeft voor mij.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Savage schreef:
    Iedereen dat respect heeft voor mij, daar heb ik ook respect voor.


    (Be)lieve in (you)rself