• Voor wie heb jij nou ontzettend veel respect? Voor je ouders? Je vriendin, vriendje, broertje of zusje? Of misschien wel je opa of oma? Vertel hier wat je vind en waarom.

    the echelon
    omdat ze gwn zo'n geweldige familie zijn!


    #MarsIsComing

    voor mijn moeder, die in een zware en moeilijke perioden methaar hoofd op heeft gestreden voor alles en iedereen..


    en ik heb respect voor alle mensen die zijn zoals ze zijn en niet iemand anders willen zijn maar lekker doen wat ze willen en dus geen fuck geven om wat anderen van hun denken.

    mijn pa en mijn maatje paddo (die zit hier op quizlet)


    you were born original don't die as a copy

    ik heb respect voor mijn opa
    in de 2e wereld oorlog is hij doof geworden, hij heeft er nooit over geklaagt terwijl ik weet dat hij het haatte dat hij niet iedereen goed kon verstaan. vooral als 1 van zijn kleinkinderen iets zei tegen hem, maar hij het niet kon verstaan. ook toen hij kanker kreeg bleef hij doorwerken ook al had hij zoveel pijn. op het laatst kon hij niet meer doorgaan en kreg hij euthanisie hij is 29 oktober 2009 overleden en ik mis hem nog steeds


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Mijn moeder!!:D Ik Hou heel veel van der!!

    En Mijn BFF Zahra(L)


    C'est La Vie<3

    Famke. Pracht van een meid die het heel moeilijk heeft nu en die het nog lang heel moeilijk zal hebben. Maar toch slaat ze zich er langzaam maar zeker door.

    Fanke, je broer zag je graag en zal je altijd graag blijven zien.

    Micheal Jackson, ondanks alles is hij zo'n goede man gebleven...


    "Let them eat cake!"

    ouders en familie"{


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Voor mijn zus
    Ze heeft een zangacrrière, een acteercarrière EN een gezin. Heel veel respect.

    Iedereen die mij ook respecteerd, en verder voor me ouders omdat ze zo veel voor me doen en overhebben, k kan altijd bij ze komen wat voor tijd het ook is.

    Michael Jackson, omdat ie geweldig is.
    Lady Gaga, omdat ze zich niks van anderen aantrekt
    Britney Spears, omdat terwijl iedereen op haar zit te katten ze toch hit na hit scoort
    Mensen met kanker, omdat ze zich toch een weg door het leven slaan
    Voor mijn vrienden, omdat ze mij nog kunnen uithouden
    Gif, omdat ze zo'n geweldige story heeft.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Mijn vriendinnen en dan vooral Romy.
    Hoe ze ook doet, ze is altijd Romy.
    Haar vader is overleden, maar ondanks dat blijft ze een lieve, vrolijke meid.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Roos De Lange,
    een vriendin van me


    stay Nyappy

    Een vriendin van mij


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    -Iedereen die de hoop niet opgeeft en altijd positief blijft al is het zo zwaar.
    -mensen die iets van zichzelf opofferen voor anderen


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!