• Voor wie heb jij nou ontzettend veel respect? Voor je ouders? Je vriendin, vriendje, broertje of zusje? Of misschien wel je opa of oma? Vertel hier wat je vind en waarom.

    Davide Flauto.

    Ik heb voor iedereen respect!

    Vooral voor mensen die niet naar anderen luisteren en doen wat ze zelf willne ;D

    respect!


    Peace.

    Michael Jackson.


    None but ourselves can free our minds.

    Voor mijn opa. Hij maakt een moeilijke periode mee en toch blijft hij steeds positief.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Voor mensen uit J-rock bands ^^


    I made a deal with god ):

    voor mensen die dat verdienen. In het begin heb ik respect voor iedereen en als later blijkt dat ze dat niet verdienen dan heb ik dus geen respect meer voor hen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Voor mijn favo acteur Sylvester Stallone, Voor mijn Opa en Oma omdat die van beide kanten hun partner zijn verloren, voor Michael Jackson die al die jaren hatelijke en beledegende beledegingen heeft gehad en toch door ging met zingen, Voor de mensen in Haïti die het zo moeilijk hebben en toch nog blij zijn dat ze nog leven en voor de mensen die in Haïti helpen.


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Normaal voor iedereen, maar vooral voor mijn beste vriendin, Sueda. Ze zit nu 2 maanden in een rolstoel, door het breken van haar enkel op 2 plaatsen. Ik help haar heel vaak op school & zal haar altijd steunen.


    People change like the seasons - J. Cole

    Mijn allerbeste vriendin, want ze is echt een schat, maar op de een of andere manier weet ze zich echt in de slechtste situaties te werken. Toch lukt het haar altijd zich eruit te redden, en daar heb ik ontzettend veel respect voor. Ik hou van je, Michelle. <3


    Great minds think alike.

    Gianni (flower)
    Hij is er altijd voor me & hij is de allerliefste & mooiste jongen !

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 18:49 ]


    Keep on smiling

    Voor mensen die er alles aan doen om hun droom te bereiken. En ook voor artiesten die ondanks het wereldje waarin ze zich bevinden met beide voeten op de grond staan en zich niet overgeven aan drugs etc. en natuurlijk voor mijn bompa,


    All was well.

    Voor een meisje uit onze klas, ze is populair en nog nooit onaardig geweest als een ander populair meisje iets gemeens over iemand zou zeggen bijv. diegene heeft grote oren word zij boos en komt voor diegene om en zegt hoe lullig roddelen is, ze zegt altijd tegen iedereen hoi en lacht en helpt iedereen altijd, daar heb ik nou echt respect voor als je altijd lief blijft no matter what

    Voor iedereen die probeert te leven.
    Het is een lastige wereld, maar ze slaan er zich toch doorheen. De een wat moeizamer dan de ander, maar ze komen er wel.


    A line is a dot that went for a walk.

    Ik heb respect voor mensen die zichzelf blijven ook al worden ze daardoor uitgelachen/uitgescholden. Er is niets mis mee met rare gewoontes als het jou maar gelukkig maakt. En het klinkt cliché maar als we allemaal hetzelfde zouden zijn omdat je als je anders bent wordt gepest dan zou het leven maar saai zijn. Ik heb dus ook totaal geen respect voor die mensen pesten vanwege hun uiterlijk, gewoontes, hobbys, afkomst etc.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Het klinkt een beetje dood, maar voor mijn moeder. Ik ga ff niet vertellen waarom i.v.m. Privacie enzo.


    Alis volat propriis