• oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN

    IK VIND HET DOM ONEUZEL AFGEBEFTE TEFEN ,! :@
    sorry maar ik word hier egt heel boos over.
    hun syn fan van byvoorbeeld shenkie en dna seg ik tog ook nie ;
    Shenkie is een homo shenkie mag dood vallen shenkie is bi ofsow ?!


    || | ||| | ||| |

    Nou :
    Ik vind alleen het album : Schrei! leuk omdat bill toen nog een bjzondere stem had,en de liedjes waren leuker.
    Maar telkens als ik naar rechts kijk <== zie ik wel een plaatje van tom of bill [geeneens georg of gustav halllooo die zijn er ook nog hor :S] en ik vind dat eenbeetje irritant...ZE HEBBEN ZELFS OP HET FORUM EEN EIGEN ONDERWERP O__O

    Naja,dat was mijn mening.

    Amen.

    ik ben geen fan, ik haat ze niet maar vind het wel wat irri dat het zo'n hype is.

    oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN


    helemaal ,met je eens th is ***:((:((

    he cool dit is de eerste dag van het forum.






    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Dit heeft niks met het topic te maken.)

    weet je ik heb er een hekel aan dat als je je mening zegt over th dat je neus er bijna letterlijk afgebeten wordt,

    bv: als je zegt bill lijkt op een meisje. dan beginnen ze je uit te maken voor bitch slet trut of hoer, terwijl jij er tog ook niet aan kan doen dat je dat vind?

    ik ben bv fan van johnny depp, moet ik negatieve dingen over hem zeggen?

    oke, soms lijkt hij echt een wijf, hij is soms echt lelijk in het echte leven en draagt een verschrikkelijke bril.

    nu kan ik mezelf ook gaan uitmaken voor bitch of wat dan ook.
    meningen verschillen toch, en iedereen heeft slechte kanten,
    dus doe er nou tog niet zo verschrikkelijk kwaad over als mensen ze nou eens wel haten,

    je mag ook mensen uitmaken waar ik fan van ben, ik maak er tenminste niet zo'n drama van


    ik ben geen fan, ik haat ze niet maar vind het wel wat irri dat het zo'n hype is.



    ik ben het met je eens

    Ik vind er ook niks aan...!
    Ik ga ook vaak op Zikle, heel Zikle is bezeten met fans! Echt stom...

    Naja jullie mogen ze wel nix vinden, dat beteent niet dat wij ze niet leuk mogen vinden!

    Waarom vinden jullie het niet leuk dat het een hype is?! Je hebt er toch geen last van?!
    Bemoei je met dingen die je wel leuk vind...
    anders heb je ook een lekker negatief leven zeg!

    Laat ons nou maar lekker onze lol hebben en ga zelf lol zoeken


    The only way to have a friend is to be one

    Naja jullie mogen ze wel nix vinden, dat betekent niet dat wij ze niet leuk mogen vinden!

    Waarom vinden jullie het niet leuk dat het een hype is?! Je hebt er toch geen last van?!
    Bemoei je met dingen die je wel leuk vind...
    anders heb je ook een lekker negatief leven zeg!

    Laat ons nou maar lekker onze lol hebben en ga zelf lol zoeken


    The only way to have a friend is to be one

    TH IS GEWOON ALLESS!!!! EN ALS MAAR NIEMAND HET WAAGT OM GEORG GUSTAV BILL OF TOM UITESCHELDEN WANT DAN KRIJG JE MET MIJ TEMAKEN:@

    ( ICH LIEBE TOKIO HOTEL FUR IMMER(H) )

    ik been geen fan .
    En nu is quizlet geovertokiohoteld .
    en dat is super irritant x]

    ja maar pasop jullie zitten hier te zeggen dat fans erg zijn tegenover niet fans maar niet fans zijn vintek ook gemeen tegenover ons (( fans )) men beste vriendin moet dus niets weten van th en ja ik durf haar niet zeggen datk fan ben omdat ik bang ben haar te verliezen zis altij maar bezig over hoe meisjesachtig de wel izjn enal.. kvintet dan ook weer sprerg dat tom en bill in manheim aangevallen zijn door een stelletje niet fans ik heb respect voor ieders meing maar het moet wel binnen de perken blijven.. ieder zijn smaakt eder zijn goesting en kbedoel laat elkaar gwn gerust als de clip op tv is zap je gwn weg verder niets.. stoch zo moeilijk niet?? echt jongens wat kunnen mensen ver gaan voor hun mening of idool ik ben fan en vind soms ook dat sommige fans een tikkeltje te ver gaan maarja das mijn mening.. ziezo dat is eruit dus eigenlijk komt het erop neer ik ben fan maar onpartijdig. mij zal je nooit op een nietfan zien schelden.. wiejj vla da wette gulder ook weeral

    XXXmai
    luvtokiohotelfurimmer(l)

    ik ben dan wel een fan van hun, maar ik moet toegeven dat er op quizlet echt overal TH-quizen staan. (niet dat ik dat heel erg vind ofzo hoor)

    btw: waarom kan niet iedereen gewoon iemands mening respecteren? Ik bedoel, ik heb geen haat aan haters, want een hele goede vriendin van me is ook een hater, maar wij respecteren elkaars mening ook gewoon. Waarom kan nou niet iedereen gewoon zo zijn en elkaar met rust laten?