• oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN

    Fans doen helemaal nix verkeerd. Ik accepteer jullie mening maar kom mij f***ing niet bedreigen met de dood domme haters!


    The only way to have a friend is to be one

    Ik heb nix tegen haters, behalve als ze me bedreigen. Iedereen zn eigen mening!
    Dus wij ook...laat ons dus lekker met rust en hou je bezig met dingen die je wél leuk vind.

    Da's mijn mening


    The only way to have a friend is to be one

    Ik ben fan van Tokio Hotel. Ik geef toe dat ik het niet leuk vind als mensen beginnen te zeggen dat ze op meisjes lijken enzo... Ik heb niets tegen mensen dat Th niet goed vinden, smaken verschillen nu eenmaal. Zolang ze niet van die gemene dingen gaan doen zoals th-haters. Die vinden th ook niet goed maar dan moeten ze ook niet van die gemene dingen gaan doen!!
    Maarja, als je th niet goed vind, is dat oke. Ieder zn eigen mening he:)

    IK BEN FAN EN TOKIO HOTEL IS KEI GOE MA BILL IS SUPER MOOI(K)(K)(H):P(Y)(Y)(hoera)_O_(yeah):$(cool)(dance)(lol)(doeg)

    jah, ok quizlet.nl is overgenomen door TH-fans...
    maar ik vindt het dus egt zó kinderachtig dat iedereen die Niet fan is, ze zo begint uit te schelden! Ok, als je ze niet goed vindt, iedereen zijn smaak, maar hoe zouden zij het vinden, als jij bijvoorbeeld zegt: Ik ben fan van Pete Wentz, en ik daarop zeg: Het is een dikke lozer, met een scheve muil, en ij moe nii pijzen datem stoer is, wnt de paashaas is nog cooler! hoe zouden Pete Wentz-fans dat dan vinden huh?? (da meen ik ni hoor ^^, Pete is über heeterd!) ze zijn gewoon duidelijk jaloers op et succes van Tokio Hotel...<.< maar een groep word alleen zo succesvol als ze goed zijn hoor!

    ik haaaaaaaaat tokio hotel sry hoor, maar als ik ff een quiz doe, zie ik links op het scherm gelijk TH of BillLover ofzo egt K*T srry hoor...

    iik snap dat jullie er een beetj gek van worden als er alleen maar quizen worden gemaakt over een groep waar je niet fan van bent ,,
    maar er zijn egt gestoorde haters !
    die maken quize over th en dan gebeuren er allemaal dingen met tom en bill enzo0w ,, ik snap dat je een band niet leuk kan vinden ,, maar dat vind ik egt gewo0n STOM ! dan maakt diegene tog zelf ook quizen erover ?
    ik vind het egt een goed idee dat er een speciaal ding is gemaakt op forum over th ,, dan hebben de "haters geen last van de fans en andersom ook niet !
    ik heb vaak ruzie met meangirl ,, maar dat hebben de meeste ! zij loopt je gewoon egt uit te schelden en je uit te dagen ,, daar kan ik dus egt neit tegen !
    mijn mening ,,
    ik respecteer die van jullie ook !
    xxxx


    - You'r stuck in my head , Just like my favourite song

    Hahahaha:D!!! Jullie haters kunnen er nix tegen doen(dance):P(puh)
    Want er bestaat nu zelfs al een forum over Tokio Hotel, en da's niet het geval bij jullie suffe bandjes en artiesten zoals die slet van een Rihanna en nog meer idioten (Paris Hilton bijvoorbeeld)

    Maar ík begin geen haat topic over Rihanna en Paris

    (doeg)(doeg)(doeg)Ikkuh(doeg)(doeg)(doeg)


    The only way to have a friend is to be one

    TOKIO HOTEL IS ÜBERGEIL EN DAT ZIJN JULLIE HATERS NIET!!!


    The only way to have a friend is to be one

    jullie allemaal diike fete looser sijn :P th rockt (H) behalve MCR iis een stoer meisie (H) gna-gna


    PoisonTrash on camera

    ik ben een th fan maar...er zijn wel HEEL veel TH quizlets op dit...er is zelfs een TH filter gemaakt:O het is volgens mij wat overdreven...maar ik vind het leuk...en luister is goed: er zijn haters die hier lovers beginne uitschelde...en dat is oneerlijk...lovers moeten ook eens iets terug doen...het is niet dat wij haters uitschelde...dus haters hou aub op met schelden...dit is mijn mening

    Als ik quizlet open,, staat er rechtsboven "tokio hotel filter" Voor de mensuh die geen tokio hotel fan zyn kun je dat ding aanzetten waardoor er byna geen quizlets van th meer komen,, ik ben een fan van maar respecteer de mening van anderuhH:)

    begrijp ook wel dat het irri is.. soms heb ik zelf ook wel eens dat als k weer so'n foto van bill zie : das al de 100000ste x da k die zie...
    het maakt me niet uit of je fan bent of niet maar as je het niet bent zeg dan Ik VIND th ... (stom idioot op wijve lijke noemmaar op) en NIET th ZIJN ... (stom dom idiote wijve enz.) want das liege!!! en daar hou k nie van!! Ik vin je mening best maar liegen niet!!!
    maarrr we hebbe nu ook een tokio hotel filter dus dat lost hopelijk al heel wat probleempjes op^^!
    Xx

    begrijp ook wel dat het irri is.. soms heb ik zelf ook wel eens dat als k weer so'n foto van bill zie : das al de 100000ste x da k die zie...
    het maakt me niet uit of je fan bent of niet maar as je het niet bent zeg dan Ik VIND th ... (stom idioot op wijve lijke noemmaar op) en NIET th ZIJN ... (stom dom idiote wijve enz.) want das liege!!! en daar hou k nie van!! Ik vin je mening best maar liegen niet!!!
    maarrr we hebbe nu ook een tokio hotel filter dus dat lost hopelijk al heel wat probleempjes op^^!
    Xx

    ik geef toe begin het zelf soms ook een beetje irri te vinde om voor de 1000000ste x zelfde foto van bill te zien aan de zeikant maar dat vin k nie sow erg..
    alleen mense die niet fan zijn moge van mij sowat alls zeggen solang ze maar zeggen ik VIND th ...(stom dom idioot duffe wijven noemmaar op) en niet th ZIJN (stom dom idioot duffe wijven enz.)want dat is liegen!!! want da zijn se niet maar zolang je het VIND kan et mij nix schele das jou mening!
    -Xx-